Hírek
23201 hír az adatbázisban
Társadalmi plakátkampány az Ogilvy/Geometry-től
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2017-09-12 09:05
Outdoor/indoor

Saját magunk és a most felnövő generáció iránti felelősségünket dolgozzák fel az Ogilvy/Geometry plakátjai.

A több rangos szakmai elismeréssel díjazott Budapest Pride plakát után ismét fontos társadalmi kérdésekre hívja fel a figyelmet az Ogilvy/Geometry. Az ügynökségcsoport az idei ARC-ra két óriásplakátot tervezett, amelyek elgondolkodtató módon tárgyalják a sajtószabadság megítélését, valamint a gyerekek önkifejezésének lehetőségeit a hazai iskolarendszerben. Az Ogilvy/Geometry munkáit 2017. szeptember 8-24. között tekinhetik meg az érdeklődők a budapesti Ötvenhatosok terén.

Az Ogilvy/Geometry a Magyar Civilszervezetek és a MagNet Civil Kapcsolatok Program közös, civilek, valamint kreatív ügynökségek részére meghirdetett "rapid randiján" ismerte meg idei partnereit. A Present Perfect Kommunikációs Készségfejlesztő Egyesülettel és az Amnesty Internationallel a nyár közepén indult el a közös munka, amit pro bono vállalt az ügynökségcsoport, és amely Sályi Réka, az Ogilvy/Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója szerint követte az elmúlt években megkezdett hagyományokat. "Fontosnak tartjuk, hogy a munkáinkkal ne a saját véleményünről vagy saját döntéseink igazáról kommunikáljunk. Egy globális ügynökséghálózat tagjaként azonban tudjuk, hogy felelősséget kell vállalnunk a különböző társadalmi kérdések megoldásában - ennek egyik leghatékonyabb módját pedig abban látjuk, ha aktívan közreműködünk a konstruktív párbeszéd elindításában. Ezt a célt fogalmaztuk meg idén is, és ennek jegyében alkottuk meg azt a két különleges plakátot, amelyeket a 17. ARC kiállításon láthat a nagyközönség."

Bűnöző vagy aktivista?

Az Amnesty International részére készített lentikuláris kialakítású (más-más perspektívából más-más képet megjelenítő) plakát a szólásszabadság ellentmondásos megítélését és az ehhez kapcsolódó civil magatartást formálja társadalmi párbeszéd alapjává. A billboard sajátos kialakításának köszönhetően minden nézőpontból mást mutat, dilemma elé állítva a látogatót. Egyúttal az is a célja, hogy éreztesse, a döntéshozatalhoz elengedhetetlen a mindenkiben ott rejlő "aktivista". A látogatók a sajtószabadság kérdésében az installáció képének megosztásával foglalhatnak állást.



Miért mennek veszendőbe a legjobb gondolatok?

A Present Perfect Kommunikációs Készségfejlesztő Egyesület részére készített plakát az emberi személyiségfejlődésre koncentrál, és azt a kérdést fogalmazza meg: alkalmas-e a mai iskolarendszer arra, hogy a gyerekek kommunikációs- és előadói készségei fejlődjenek? A hiányos és első ránézésre összefüggéstelen kreatív jól kifejezi azt az érzést, amikor egy jó ötlet, egy értékes gondolat feledésbe merül mindössze azért, mert a kisgyerek képtelen átadni a mondanivalóját. Vizuális világát tekintve az általános iskolai oktatásra reflektál, amely azért is kulcsfontosságú időszak, mert a gyerekek ekkor sajátítják el az önkifejezés alapjait.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
  A társadalmi ügyekben aktív cégek előnyben
  A Geometry díjnyertes kampánya
  A Geometry-nél, társ-kreatívigazgatóként folytatja Csirke Dániel
  Harminc éves az Ogilvy Budapest
  „Újraalapította” magát az Ogilvy
  Plakátok a BÁV-on
  Díjaztak a Köszönjük Neked! plakátkampányt
  Mini plakát kampány a BFTK-tól
  Vigyázat, civilek! 17. ARC közérzeti kiállítás idén is!
  Több régi plakát szerepel a BÁV őszi plakátaukcióján
  Több díjat is nyert a Geometry Global
  Két díjat nyert a Geometry Global Pride-kampánya a Hipnózison
  Új Baba reklámfilm az Unilevertől
  A Geometry Global interaktív plakátja
  Elindult a Béres Csepp romániai kampánya
  Új reklámfilmmel jelentkezik a Baba

További hírek ebben a kategóriában

Különleges taxi járja Budapest u...
Csekk helyett tej
Amit az előszoba sugall a lakás ...
Ezeket a dolgokat érdemes mérleg...