Hírek
22795 hír az adatbázisban
A Lavazza új nemzetközi reklámkampánya
Marketinginfo.hu - 2017-08-28 13:57
Reklám

A Young & Rubicam olaszországi irodája által készített kampány a Lavazza közösséghez tartozás jellegét és a legjobb olasz kávénak a hétköznapokban betöltött szerepét állítja a középpontba.

A Lavazza új nemzetközi reklámkampányának mottója, "Összehoz minket 1895 óta" a márka eredeti olasz hagyományait és a kávéélmény mindennapokban betöltött szerepét ünnepli.

"Az új nemzetközi kommunikációs kampányunk címe Óda a kávéhoz, amely kiemeli a kávézás társasági jellegét és fontosságát" - nyilatkozta Carlo Colpo, a Lavazza reklám- és médiaigazgatója. "A kampánnyal szeretnénk elmesélni a világon évente elfogyasztott 20 milliárd csésze Lavazza kávé történetét, amely segít kapcsolatot építeni az emberek között. Úgy is mondhatnánk, hogy a Lavazza 1895-ös alapítása óta valóban a társasági élet és a mindennapi együttélés egyik fontos eleme."

Az "Összehoz minket 1895 óta" kampány kreatív tartalma a Lavazza 2015-ös kampányának témáját (There's More to Taste) viszi tovább, amely Luigi Lavazza a kávé eredetét kutató utazásait állította a középpontba. A világszínvonalú reklámszakemberek által megalkotott új reklámfilm a személyes márkatörténeten továbblépve a fogyasztói nézőpont felé fordul. Kiindulópontja a legendás sláger, a "My Girl" dallamára a kávéhoz írt ironikus óda.

A reklámfilmet Augusto Gimenez Zapiola és Martìn Romanella, a vizuális stílusukról és alkotásaik személyességéről is ismert, díjnyertes argentin filmrendezők készítették. A film 15, 20 és 30 másodperces változatot a televízióban fogják sugározni, a 80 másodperces verzió pedig a közösségi médiában történő felhasználásra készült.
Magyarországon a reklámfilm augusztus végétől október elejéig látható.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Elismertek a Lavazza-t
  A Lavazza közreműködésével újult meg a legendás kávézó
  A Lavazza újra vendégül látott André Agassit
  Lavazza kávé a csúcsgasztronómia Oscar-díján
  A Lavazza az oroszországi VB-n
  A Lavazza marad a Grand Slam-tornák hivatalos partnere
  17 művészi fotó a bolygóért
  A magyarok 2,6 csésze kávét isznak naponta
  Az étterembe járók 83 százaléka igényli a jó minőségű kávét
  Lavazza az űrben
  Hosszabbít a teniszbajnoksággal a Lavazza
  Együttműködik a Lavazza és Agassi
  A Lavazza a Roland-Garros hivatalos kávéja
  Kávés ügyféllel szerződött a Chapter 4
  Betör a kávézópiacra a KFC

További hírek ebben a kategóriában

2022-es plus size divattrendek (...
Stílus, elegancia, hódítás - a f...
Az óvszerek használata és ellenő...
Fa vágódeszka, műanyag vágólap &...