Hírek
21991 hír az adatbázisban
Alibaba és a Marriott a kínai turizmusért
MTI + Marketinginfo.hu - 2017-08-10 11:40
Márkák

Nagy szeletet kíván kihasítani magának a Marriott szállodalánc a kínai turizmusból az Alibaba internetes kiskereskedelmi portállal kialakított együttműködéssel.

A Marriott International Inc. szállodalánc bejelentette, hogy közös vállalatot hozott létre a kínai Alibaba kiskereskedelmi portállal szállodai foglalások bonyolítására az Alibaba online utazási iroda szolgáltatása, a Fliggy révén.

Az együttműködés az Alibaba teljes kínai ügyfélbázisa számára elérhetővé tette a Marriott tulajdonában lévő szállodaláncok, egyebek között a JW Marriott, a Ritz-Carlton, a Renaissance és az Autograph Collection szolgáltatásait.

A kínai turisták a Fliggy portálján foglalhatnak szobát a Marriott szállodákban és az Alibaba online fizetési rendszerével, az Alipay szolgáltatással egyenlíthetik ki a számlát.

A Marriott részvénye három és fél százalékkal erősödött a hírre.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Emelkedik a közel- és távol-keleti látógatók száma
  Megváltozik az AliExpress üzleti modellje
  A Marriott adományozott
  Európai terjeszkedésre készül az Alibaba
  Tovább nőtt a turizmus teljesítménye
  A Starbucks és az Alibaba stratégiai megállapodást kötött
  Ezért rendel a magyar Kínából
  Kínából biztonságos-e rendelni?
  Irodát nyit Európában az Alibaba
  Összefogott az Alibaba az Unileverrel
  Győztest hirdetett a Marriott Hotel
  Keresővel áll elő az Alibaba
  Újdonságra éhesek a kínaiak

További hírek ebben a kategóriában

A BMW Group megnyitotta új gyárá...
Bővíti győri központját az Audi
10. alkalommal nyert Business Su...
165 éves a Dreher Sörgyárak




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...