Hírek
23556 hír az adatbázisban
Nyári pontgyűjtő LUKOIL promóció
Marketinginfo.hu - 2017-07-18 15:22
Reklám

Egy nagymúltú brit késmárka, a Richardson Sheffield termékeinek kedvezményes megvásárlását lehetővé tevő pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország.

A hűségprogram népszerűsítése érdekében júliusban egy izgalmas televíziós reklámfilmben mutatják be a többfunkciós késeket és túlélőeszközöket.

A legnagyobb kereskedelmi csatornákon futó spot 15 másodpercben hívja fel a figyelmet a LUKOIL nyári hűségakciójára, a korábbi TOP N reklámfilmekből már megismert és a közönség által megszeretett nagymama, valamint az emlékezetes lowrider veteránautó szerepeltetésével. A film narrátora ez alkalommal is Szujó Zoltán sportriporter, a LUKOIL "Szeretem az autómat" kampányának arca volt.

A LUKOIL-töltőállomásokon 2017. augusztus 27-ig kedvezményesen megvásárolható multiszerszámok segítségével az autósok a legkülönfélébb váratlan helyzetek megoldására készülhetnek fel, a vidám stílusú reklámfilmben a házimunkához öltözött nagymama ezt mutatja be a témához illő helyszínen, egy autentikus autószerelő garázsban.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Díjaztak a LUKOIL-t
  Szívesebben tankolunk az élelmiszerboltokkal bővített benzinkutakon
  Nőtt a Lukoil profitja
  Reklámfilmmel népszerűsíti új kínálatát a LUKOIL
  Lukoil kutakon nyílnak Spar shopok

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...