Hírek
23556 hír az adatbázisban
Adj vért! – nyári véradókampány
Marketinginfo.hu - 2017-07-07 15:48
CSR

Nyári feltöltődés? Tölts fel másokat is! Adj vért! -elnevezéssel indított véradókampányt a Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat.

Az augusztus végéig tartó akció célja az, hogy a véradók megbecsülésével a nyaralások idején is ébren tartsák a véradói aktivitást.

Nyaranta minden évben csökken a véradások száma az év más időszakaihoz képest. Egy átlagos napon általában 1600-1800-an adnak vért, a nyári hónapokban azonban kevesebben mennek el a nagy meleg és a sokakat érintő allergiaszezon miatt, valamint főként azért, mert a véradók is a megérdemelt szabadságukat töltik.

Vérre azonban a nyári hónapokban is szükség van a műtétekhez, a baleseti sérültek ellátásához, a vérkészítményekre, transzfúzióra szoruló betegek kezeléséhez. A nyár mindannyiunk számára a feltöltődésről szól, de vannak olyan közügyek, amelyek a kikapcsolódás idején sem szorulhatnak háttérbe, éppen ezért a Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat idén közös véradókampányt indított "Nyári feltöltődés? Tölts fel másokat is! Adj vért!" címmel.

Mindenki, aki nyár végéig vért ad és regisztrálja az ott kapott egyedi kódot a www.veradas.hu/nyar oldalon, a segítségnyújtás nagyszerű érzése mellett megnyerheti az értékes heti és havi nyeremények egyikét, valamint az IBUSZ jóvoltából egy egyhetes, kétszemélyes tengerparti utazás is gazdára talál.

A véradók megbecsülése és a véradás ügyének támogatása mellett olyan neves márkák köteleződtek el, mint az IBUSZ, a Hotel Bonvino Badacsony, a Laposa Birtok, a Bortársaság, a Budapest Park, a Szekszárdi Borvidék, a Bodri Pincészet, a RepTár Szolnoki Repülőmúzeum és az MVM Atomerőmű. A támogatók közül többen új véradóhelyszínként is részt vesznek kampányban és véradást szerveznek saját dolgozóik és vásárlóik vagy vendégeik körében.

A Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat azt reméli, hogy a kampánnyal sok új véradót tudnak majd mozgósítani, és a támogatók által felajánlott minőségi borválogatásokkal, borkóstolókkal, koncert- és múzeumbelépőkkel, belföldi utazásokkal és a főnyereményként biztosított külföldi nyaralással a véradók is feltöltődhetnek majd.

A Vöröskeresztnek és a Vérellátónak naponta 1600-1800 véradót kell toboroznia ahhoz, hogy rendelkezésre álljon a kórházi ellátáshoz szükséges vérmennyiség. A két szervezet ezért arra kér mindenkit, hogy aki betöltötte a 18. életévét és egészségesnek érzi magát, vegyen részt az országban szervezett véradások valamelyikén és buzdítsa véradásra ismerőseit, barátait is. Augusztus végéig több mint ezer véradást szerveznek országszerte, többet a Balaton környékén és a fesztiválokon is.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nyári véradókampány 2019
  #AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
  Közel 300 elsősegélynyújtó bizonyított Miskolcon
  Életmentő kampány a véradásért
  Országos útra indul a Lajta Monitor Múzeumhajó
  Önkéntes programot indított a Magyar Vöröskereszt
  Bővül a Magyar Vöröskereszt sajátmárkás kínálata
  Több vállalat a gyerekekért
  A véradók köszöntése látványos flashmob formájában
  Véradással segítettek az Apollo Tyres dolgozói
  Megosztható lesz a véradás
  Menővé tette a kampány a véradást
  Összevont AR - outdoor kampány a véradásért
  Merészen új kommunikáció a Vöröskeresztnél
  Országos véradást hirdettek a motorosok a MOL szervezésével
  Programesővel ünnepli 15. születésnapját az Auchan
  Véradást szervezett a Praktiker

További hírek ebben a kategóriában

Átadták az idei Green Pledge véd...
500 óvodás évkezdését támogatja ...
71 futballpálya méretű napelempa...
Euromoney Kiválósági Díj