Hírek
23270 hír az adatbázisban
Új étkészlet a Lufthansa turista osztályán
Marketinginfo.hu - 2017-07-06 17:12
Design

A Lufthansa mától időtálló, modern és kiváló minőségű új étkészlettel szolgálja fel az ételeket és az italokat a turista osztály utasainak az interkontinentális járatokon.

A praktikus formai kialakítást és az eleganciát szem előtt tartva megtervezett étkészlet minden célcsoport ízlésének megfelel, és kiállja az idő próbáját a divattrendek változásakor. Környezetbarát és egyszerűbben használható elődjénél. Összesen mintegy 900 ezer új darab kerül használatba az új étkészletből a Lufthansa járatainak fedélzetén a következő néhány napban.

A Lufthansa Product Management az LSG leányvállalata, a Spiriant formatervezőivel közösen, minden elemében újonnan alkotta meg az étkészletet - gondosan megválasztva a felhasznált anyagokat, színeket, formákat és az egyes elemeket. A tálcák, a kávéscsészék és a kiegészítők is az új, sokszögű dizájnt követik. A dinamikus vonalvezetés keltette árnyékok a fény visszatükröződésétől függően, új színárnyalatokat kölcsönöznek az étkészlet elemeinek. A kellemes tapintásról matt és sima felületek gondoskodnak.

Az új étkészlet környezetbarátabb is elődjénél. A Lufthansa jóval kisebb mértékben használ egyszer használatos eszközöket, ami jelentősen csökkenti a keletkező hulladék mennyiségét. Az új tálcák helytakarékos kialakításuknál fogva praktikusabban elrendezhetők, így az utaskísérők a korábbinál több adagot tudnak pakolni egy tálalókocsira. A csúszásgátló anyagok és bevonatok megkönnyítik a készlet használatát a személyzet számára. A tányérok enyhén billentett pozícióban helyezkednek el a tálcán, és étkezés után a tálcák összegyűjtése is sokkal egyszerűbb.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  100 éves a Lufthansa darulogója
  Budapesti söröző a Lufthansa sörtérképén
  Több ezer embert vesz fel a Lufthansa
  A Lufthansa segélyszállítmányt vitt Puerto Ricóba
  Ötven éve repül Budapestre a Lufthansa
  A Lufthansa promócióval ünnepel
  Több díjat nyert a Lufthansa
  Jól megy a Lufthansának
  A Lufthansa „Memory Network” digitális kampánya
  Rekordnyereséget ért el tavaly a Lufthansa
  Látványos fényjáték a Lufthansatól
  Együttműködés az Etihad és a Lufthansa között
  A Lufthansa háromezer dolgozót vesz fel az idén
  A Lufthansa 100%-ban átveszi a Brussels Airlines-t

További hírek ebben a kategóriában

Ma már nem ciki művirág csokorra...
Lenyűgöző munkahelyi életképeket...
Gyerekszobába kreatív és praktik...
Csak nyugi! A nyomtatott pólókat...