Hírek
23592 hír az adatbázisban
Elemlámpa az adományozás új formája
Marketinginfo.hu - 2017-07-03 13:55
CSR

A Magyar Vöröskereszt sajátmárkás termékeket dobott piacra és ezzel az adományozás új formáját kínálja a fogyasztóknak.

A kereskedelmi tevékenység fő célja az, hogy a szervezet az üzleti terv alapján előre tervezhető és szabadon felhasználható erőforráshoz jusson hozzá, amivel azokat a tevékenységi területeket is tudják támogatni, amelyek kevésbé népszerűk az adományozók körében.

A tavaly tavasszal megjelent "Látható támogatás" szlogenű vöröskeresztes fej- és zseblámpák sikere igazolta a vállalkozás létjogosultságát, hiszen a 2016-ra kitűzött 2 milliós árbevételt az eredeti cél negyedével sikerült megnövelni. A még továbbra is kapható zseblámpák értékesítésébe a nyári csúcsszezonra tekintettel a Media Markt és EMOS üzletek mellett az Euronics is bekapcsolódik, ahol júliustól kezdve három hónapig lesznek elérhetők a táborozáshoz, nyaraláshoz, kempingezéshez nélkülözhetetlen eszközök.

Az Euronics számára, mint magyar tulajdonú vállalatként, mindig kiemelten fontos volt, hogy példát mutasson társadalmi szerepvállalásával is. "Mindig arra törekszünk, hogy segítsük azokat a gyermekeket, családokat vagy intézményeket, akik valamilyen okból kifolyólag a társadalom perifériájára szorultak" - mondta Dr. Fazekas Péter, tulajdonos. "Célunk az, hogy figyelemfelkeltő, edukációs és támogató aktivitásainkon keresztül valós hatást érjünk el, éppen ezért örömmel veszünk részt teljes hálózatunkkal a Magyar Vöröskereszt mostani akciójában is."

A vásárlók pusztán döntésükkel tudják támogatni a Magyar Vöröskereszt munkáját, hiszen nincs más dolguk, minthogy a márkák közül a szervezet jó minőségű sajátmárkás zseblámpáját válasszák. Minden értékesített lámpa 600 Ft-ot jelent a Magyar Vöröskeresztnek. Míg a lámpák a humanitárius szervezet katasztrófavédelmi tevékenységéhez kötődnek, addig októbertől újabb sajátmárkás műszaki cikkek várhatók, ezúttal a véradáshoz kapcsolódóan, elsősorban a 25-35 éves korosztály számára.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hatékony és kellemes irodai világítás: a lineáris lámpatestek szerepe (x)
  Változatos fali lámpák (x)
  Minden második ember adakozott idén
  Népszerűek a Vöröskereszt sajátmárkás termékei
  Ismét feltörekvőben a sajátmárkás termékek piaca
  Önkéntes programot indított a Magyar Vöröskereszt
  Bővül a Magyar Vöröskereszt sajátmárkás kínálata
  Több vállalat a gyerekekért
  Budapestre hozta a Balatont a Magyar Vöröskereszt
  A Telenorhoz igazolt a Magyar Vöröskereszt
  Megosztható lesz a véradás
  Új szereplő a szaloncukor piacon

További hírek ebben a kategóriában

Kihirdették a K&H a fenntartható...
Több mint 35 millió forintot ado...
Az idei Adni Öröm! karácsonyi ad...
Év végi díjeső és tudatos felelő...