Elemlámpa az adományozás új formája
Marketinginfo.hu - 2017-07-03 13:55
CSR
A Magyar Vöröskereszt sajátmárkás termékeket dobott piacra és ezzel az adományozás új formáját kínálja a fogyasztóknak.
A kereskedelmi tevékenység fő célja az, hogy a szervezet az üzleti terv alapján előre tervezhető és szabadon felhasználható erőforráshoz jusson hozzá, amivel azokat a tevékenységi területeket is tudják támogatni, amelyek kevésbé népszerűk az adományozók körében.
A tavaly tavasszal megjelent "Látható támogatás" szlogenű vöröskeresztes fej- és zseblámpák sikere igazolta a vállalkozás létjogosultságát, hiszen a 2016-ra kitűzött 2 milliós árbevételt az eredeti cél negyedével sikerült megnövelni. A még továbbra is kapható zseblámpák értékesítésébe a nyári csúcsszezonra tekintettel a Media Markt és EMOS üzletek mellett az Euronics is bekapcsolódik, ahol júliustól kezdve három hónapig lesznek elérhetők a táborozáshoz, nyaraláshoz, kempingezéshez nélkülözhetetlen eszközök.
Az Euronics számára, mint magyar tulajdonú vállalatként, mindig kiemelten fontos volt, hogy példát mutasson társadalmi szerepvállalásával is. "Mindig arra törekszünk, hogy segítsük azokat a gyermekeket, családokat vagy intézményeket, akik valamilyen okból kifolyólag a társadalom perifériájára szorultak" - mondta Dr. Fazekas Péter, tulajdonos. "Célunk az, hogy figyelemfelkeltő, edukációs és támogató aktivitásainkon keresztül valós hatást érjünk el, éppen ezért örömmel veszünk részt teljes hálózatunkkal a Magyar Vöröskereszt mostani akciójában is."
A vásárlók pusztán döntésükkel tudják támogatni a Magyar Vöröskereszt munkáját, hiszen nincs más dolguk, minthogy a márkák közül a szervezet jó minőségű sajátmárkás zseblámpáját válasszák. Minden értékesített lámpa 600 Ft-ot jelent a Magyar Vöröskeresztnek. Míg a lámpák a humanitárius szervezet katasztrófavédelmi tevékenységéhez kötődnek, addig októbertől újabb sajátmárkás műszaki cikkek várhatók, ezúttal a véradáshoz kapcsolódóan, elsősorban a 25-35 éves korosztály számára.
Kapcsolódó cikkek:
Hatékony és kellemes irodai világítás: a lineáris lámpatestek szerepe (x)
Változatos fali lámpák (x)
Minden második ember adakozott idén
Népszerűek a Vöröskereszt sajátmárkás termékei
Ismét feltörekvőben a sajátmárkás termékek piaca
Önkéntes programot indított a Magyar Vöröskereszt
Bővül a Magyar Vöröskereszt sajátmárkás kínálata
Több vállalat a gyerekekért
Budapestre hozta a Balatont a Magyar Vöröskereszt
A Telenorhoz igazolt a Magyar Vöröskereszt
Megosztható lesz a véradás
Új szereplő a szaloncukor piacon
|