Hírek
22709 hír az adatbázisban
Eladási trend a MediaMarktSaturn-nál és a METRO Cash & Carry-nél
Marketinginfo.hu - 2017-07-03 12:40
Kereskedelem

Beigazolódni látszanak azok a várakozások, amelyek miatt az év elején a METRO Group két független vállalatra vált.

Az eladások mértéke 0,3 %-kal nőtt a 2016/17-es év második negyedévében, különösen a MediaMarktSaturn mutatott erős teljesítményt 3,4 %-os növekedésével. A MediaMarkt és a Saturn márkák online értékesítései az összes országot tekintve 40%-kal nőttek, így a teljes értékesítés közel 12 %-át adják.  Az értékesítésből származó bevételek mellett ugyanakkor a vállalatcsoport szerkezetátalakítása és az új befektetések az EBIT-et (kamat és nyereségadó-ráfordítások levonása előtti eredmény) a második negyedévben az előző évi 38 millió euróról 19 millió euróra csökkentették.

A METRO Cash & Carry bejelentett értékesítése jelentős, 5,4 %-os növekedést mutatott, ami részben a Pro à Pro megszerzésének hatására alakult így. Ez hozzájárult a több mint 30 %-os növekedéséhez, ami az összes értékesítés 16,1 %-át teszi ki. A megszűnt tevékenységek EBIT értéke megháromszorozódott, 90 millió euróra nőtt, szemben az előző év azonos időszakában elért, 27 millió euróhoz képest, különösen az ingatlanokból származó jövedelem és a pozitív devizahatásnak köszönhetően.

"A szállítási üzletággal új teljesítmény-rekordot értünk el és erős növekedést láthatunk az online értékesítésben is - mondta Olaf Koch, a METRO AG igazgatótanácsának elnöke. - A METRO Group szétválásával két erős, sikeres és stratégiailag koncentrált vállalatot tudhatunk magunkénak."
Pieter Haas, a METRO AG igazgatótanácsának tagja és a szórakoztató elektronikai ágat új néven továbbvivő, CECONOMY AG vezérigazgatója így fogalmazott: "Továbbra is folytatni fogjuk a több csatornára és a szolgáltatásokra fókuszáló stratégiánkat. A MediaMarktSaturn alaptevékenységével továbbnöveltük a második negyedévben szerzett értékesítéseinket, valamint az év első felében a teljes piaci részesedésünket, továbbá jelentősen emeltük a MediaMarkt és a Saturn márkák online eladásait is."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Háromból kettő magyar még soha nem vitt vissza ajándékot a boltba
  Sztrájkbizottság alakult a Metro-nál
  Nőttek az árak
  MediaMarkt-e lesz a Tesco?
  Nem vezeti be a 400 órás túlórakeretet a MediaMarkt
  Új vezérigazgató a MediaMarkt csoport élén
  MediaMarkt új kampánya
  Két cégre válik szét a nemzetközi METRO Csoport
  Ebből kihozta a MAXimumot a METRO
  A METRO Cash & Carry Ezüst Oroszlán díjat nyert
  Egymilliárdos élelmiszer adomány a METRO-tól
  Horeca-s startupokat támogat a METRO
  Feldarabolhatják a Metro-t
  Bocuse d’Or a METRO támogatásával
  A METRO is csatlakozott a Jónak lenni jó kampányhoz

További hírek ebben a kategóriában

Kaukázusi kefirt hív vissza az A...
Szeretsz kényelmesen vásárolni? ...
Milka jégkrémeket von ki a forga...
Húskészítményeket hív vissza a f...