Hírek
20073 hír az adatbázisban
A vállalat személyisége fogja meg a munkavállalókat
Marketinginfo.hu - 2017-07-03 11:42
Kutatás

Ma már egyre fontosabb szempont a vállalat jó hírneve, melyet a márka mellett a dolgozókról való gondoskodás, valamint a társadalomért és környezetért folytatott tevékenységek is meghatároznak.

A cégek társadalmi felelősségvállalási, környezetvédelmi és HR intézkedései leginkább a vállalatok CSR jelentéseiből ismerhető meg. Magyarország egyik vezető pénzintézete, a K&H Csoport most megjelent fenntarthatósági jelentése közérthetően és látványosan mutatja be munkáltatói személyiségét a legfőbb támogatási területein keresztül.
 
Legyen szó akár pályakezdőről vagy több éves tapasztalattal rendelkező álláskeresőről, az anyagi juttatások és az előrelépési lehetőség mellett ma már döntő szempont a vállalat jó hírneve is. A jól pozícionált munkáltatói márka ezért egyre nagyobb hangsúlyt kap a cégek életében. Ezt bizonyítja a Kienbaum tanácsadó vállalat felmérése is, amely szerint az employer branding a megkérdezett HR szakemberek 83 százaléka számára közepesen vagy nagyon fontos téma. A jó hírnév, avagy a pozitív vállalati személyiség viszont nemcsak az új kollégák toborzásánál játszik nagy szerepet, a meglévők megtartását is segíti, ugyanis a szakemberek szerint egy-egy élménnyel megalapozható a munkavállalók hosszú távú elköteleződése.
 
"Vezető pénzintézetként felelősek vagyunk a társadalomért és környezetért, amelyben dolgozunk, élünk. Igyekszünk évről-évre fejlődni, ezért sokéves programjainkat a tavalyi évben is új elemekkel bővítettük a pénzügyi oktatás, a környezetvédelem, a vállalkozásösztönzés, illetve az egészség terén. Elindítottuk Magyarországon egyedülálló K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző programot, illetve új, kifejezetten a helyi közösségek bevonására irányuló elemmel bővült a 13 éves K&H gyógyvarázs is. Létrehoztuk akadálymentesítési stratégiánkat fogyatékkal élő ügyfeleink számára, és aktívan bevontuk kollégáinkat is támogatási programjainkba" - mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.
 
A munkatársak a legfontosabb erőforrás

A K&H Csoport legfontosabb erőforrását több mint 4000 munkatársa adja. Célja, hogy minél vonzóbb munkahelyet teremtsen, ennek érdekében az egyénre szabott pályafutás tervezés és fejlesztés kiemelt hangsúlyt kap a szervezeten belül, közel százan vettek részt karriermenedzsment programban, emellett több mint 340 féle képzés közül választhattak a pénzintézet munkavállalói.

Pénzügyi tudatosság az okos döntésekért

A pénzügyi ismeretek alapjait gyerekkorban kell elsajátítani, ezért az intézet a 2016/17-es tanévben hetedszer hirdette meg a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedőt, amely 443 általános iskola 6817 diákját ösztönözte tudásuk bővítésére, megmérettetésére.
 
Elsőként  környezetvédelmi rendszerrel

2016-ban tovább csökkent a K&H ökológiai lábnyoma. Az első hazai pénzintézetként sikeresen tanúsíttatta az ISO 14001 és az ISO 50001 környezet- és energiairányítási rendszereit. Emellett a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázattal tavaly második alkalommal díjazta 7 felsőoktatási hallgató kutatómunkáját, akik elkötelezettek az agrárágazat hosszú távú, fenntartható fejlődése mellett.
 
Egészséggel a teljesebb életért

A K&H gyógyvarázs program már 13 éve támogatja műszerbeszerzéssel a gyermekegészségügyet, amely 2013 óta kiegészül a kisbetegek lelki javulását segítő K&H gyógyvarázs mesedoktorok programelemmel. Az elmúlt években összesen 366 alkalommal támogatott kórházakat és mentőállomásokat, közel 589 millió forint értékben, míg a meseolvasókhoz több mint 13 300 új önkéntes csatlakozott.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Egyedülálló juttatási csomag a Microsoft-nál
  A diplomás munkavállalók fele elhagyná a UK-t
  Az 55 év feletti munkavállalók foglalkoztatottsági arányának növelése
  Új korszak köszöntött be a munkaerőpiacon
  Kell-e félnünk a robotoktól?
  A napi 8 óra szenvedéstől a lelkes munkavégzésig
  A Randstad 4. alkalommal díjazta a legvonzóbb munkáltatókat
  A környezetvédelmi kezdeményezések népszerűsége nő
  Ötből négy munkavállaló gondolkodott már a pályaváltáson
  A rugalmas munkavégzés vonzereje nő

További hírek ebben a kategóriában

Növekszik a magyarok takarítási ...
Tarolt a sonka és a csokinyúl hú...
A CSR megjelenések
Igény sincs az állatbarát munkah...