A Candy Hoover Magyarország is az Artvertisngra bízta parnerei nyári programjait.
A mára Európa egyik legfajsúlyosabb háztartási kisgépgyártójává vált Candy Hoover olasz anyavállalata 1945-óta van jelen a piacon, melynek magyarországi színterén is meghatározó szerepet játszik.
A hazai szektorban is húzómárkának számító brand biztosra ment, amikor a promóció-szervezésben különösen jártas Artvertisingot választotta a partnerei számára rendezett háromnapos találkozó megtervezésére és lebonyolítására.
Cégvezetőként pontosan tudjuk, milyen fontos, hogy partnereinkkel, üzletfeleinkkel az irodán kívül is összhangba kerüljünk. A közvetlen emberi kapcsolatok építése ugyanis nem csak az eredményes közös szakmai munka egyik legfőbb pillére, de egyben hasznos és nagyon szórakoztató módja a kikapcsolódásnak és az egymásra hangolódásnak. Ezt a saját tapasztalatot igyekeztünk külsős HR szakértők, és rekreációs szakemberek bevonásával átültetni a Candy Hoovernek rendezett eseményre, mely minden visszajelzés szerint ezúttal is maximálisan sikerült - mondta Szabó Andrea, az Artvertising társ-vezetője.