Hírek
23030 hír az adatbázisban
Európai húzómárka az Arvertisingnál
Marketinginfo.hu - 2017-06-30 12:25
Márkák

A Candy Hoover Magyarország is az Artvertisngra bízta parnerei nyári programjait.

A mára Európa egyik legfajsúlyosabb háztartási kisgépgyártójává vált Candy Hoover olasz anyavállalata 1945-óta van jelen a piacon, melynek magyarországi színterén is meghatározó szerepet játszik.

A hazai szektorban is húzómárkának számító brand biztosra ment, amikor a promóció-szervezésben különösen jártas Artvertisingot választotta a partnerei számára rendezett háromnapos találkozó megtervezésére és lebonyolítására.
 
  • Cégvezetőként pontosan tudjuk, milyen fontos, hogy partnereinkkel, üzletfeleinkkel az irodán kívül is összhangba kerüljünk. A közvetlen emberi kapcsolatok építése ugyanis nem csak az eredményes közös szakmai munka egyik legfőbb pillére, de egyben hasznos és nagyon szórakoztató módja a kikapcsolódásnak és az egymásra hangolódásnak. Ezt a saját tapasztalatot igyekeztünk külsős HR szakértők, és rekreációs szakemberek bevonásával átültetni a Candy Hoovernek rendezett eseményre, mely minden visszajelzés szerint ezúttal is maximálisan sikerült - mondta Szabó Andrea, az Artvertising társ-vezetője.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Vezető háztartásigép-márka tart a magyar piacra

További hírek ebben a kategóriában

Vezető háztartásigép-márka tart ...
A Dreher Sörgyárak ünnepli a nőn...
Az otthon főzött kávénak nincsen...
A Mercedes bővíti modellportfóli...