Hírek
22795 hír az adatbázisban
Az Arena Plaza legfrissebb kutatása
Marketinginfo.hu - 2017-06-21 13:56
Kutatás

Szégyenlősek vagyunk, mégis szexi fürdőruhára vágyunk - derül ki az Arena Fashion Index legújabb felméréséből.

A tökéletes bikinit napokig keressük: fontos a fazon és persze az is, hogy passzoljon az alakunkhoz. Három fürdőruhánk van, abból kettőt biztosan magunkkal viszünk a nyaralásra az Arena Plaza legfrissebb kutatása szerint.

Az Arena Plaza legújabb felmérésében a tökéletes fürdőruha nyomába eredt. A Facebookon elérhető kérdőívet rekordszámú, közel 2700 divatrajongó töltötte ki.

Így keressük az igazit

Legtöbbünknek három fürdőruhája van (65%), ebből kettőt biztosan magunkkal viszünk a nyaralásra is (62%). Ha új fürdőruhát veszünk, a fazon a legfontosabb, de sokat számít az is, mennyire passzol az alakunkhoz. A minta és szín csak ezután jön a sorban és figyelünk arra is, hogy új bikinink minél kényelmesebb legyen. Az idei nyár kedvenc trendje a fehér csipke, de kedveljük a crop topos fazonokat is.

Legtöbben 5-10.000 forintért (66,9%) vásárolunk, de sokan akár 20.000 forintot is (30,6%) költünk a megfelelő bikinire. Ráadásul rendszeresen: az Arena Fashion Indexből ugyanis az is kiderül, legtöbben (63,5%)) minden évben új fürdőruhát veszünk és kevesebben vannak azok, akik néhány évente (19,9%) vásárolnak, vagy akkor szereznek be valami újat, ha a régi már elkopott (16,6%).

A legtöbben a népszerű kétrészes fazont kedveljük (91%), kevesen vállaljuk be az egyrészeseket (5,9%). Sztárstílusban mégis Rihanna szexi, egyrészes feketéjét választanánk a legtöbben. Második helyen Miranda Kerr minimál fehér bikinije végzett, a harmadik legnépszerűbb pedig Jessica Alba sportos, egyszerű szettje lett.

A tökéletes nyári outfithez persze szükség van megfelelő kiegészítőkre is. Legtöbben a napszemüveget visszük magunkkal a strandra (85,1%), a kendő (6,4%), a szalmakalap (4,3%), a kaftán (1%) csak ezután jön a sorban.

Időt szánunk a tökéletes darabra, mégis szégyenlősek vagyunk

Sokáig keressük az igazit, a többség (44%) akár napokat is szán arra, hogy megtalálja a tökéletes darabot és kevesebben vannak azok, akik egy óra alatt végeznek (22,5%). Ha beszerző körútra megyünk, legszívesebben a H&M-ben, a Calzedonia-ban és a Tezenis-ben vesszük meg új kedvenceinket.

Hiába a szexi bikini, ha mégis szégyenlősek vagyunk. Meglepő, de még mindig nem tudunk felszabadultan, egy szál fürdőruhában vonulni a strandon. A többség kényelmesebben érzi magát, ha takarja valami (53,8%), amikor a büféhez indul és kevesen (15%) döntenek úgy, hogy nem vesznek semmit fürdőruhájukra, hiszen végülis a strandon vannak. Ahogy Rihanna jól mutat szexi feketéjében, bizony nekünk is jót tenne, ha felszabadultan, magabiztosan mozognánk idén nyáron kedvenc bikininkben.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Társasok baráti társaságoknak (x)
  Bővített az Arena Plaza
  Snapchaten kampányol az Arena Plaza
  Csúcsot döntött az Arena Plaza
  Edzőteremmel bővít az Arena Plaza
  Sikeres volt az Arena Plaza gyűjtőakció
  Vásárlói döntéseket kutatott az Aréna Plaza
  Fesztiváltrend: az Arena Plaza legújabb kutatási eredmények
  Derby és gasztrofesztivál az Arena Plaza támogatásával

További hírek ebben a kategóriában

A magyarok megszokták az erős üg...
Sokan akár fel is mondanának rug...
Mi a sikeres karrierváltás titka...
A nők helyzete a munkahelyeken