Három budapesti áruház 5-5 pontján láthatják a látogatók a képeket, melyek "modelljei" az alapítványnál várják új gazdájukat és remélik, hogy nekik is jut hely az új kanapén.
"Ha egy védencünk megjelenik a sajtóban, vagy más módon kap nyilvánosságot, általában hamarabb gazdára talál." - mondja Borus Bence, a Rex marketing munkatársa. "Viszont ennek elősegítésére alig van forrásunk, hiszen az alapítvány bevételeinek legnagyobb részét a Rex Állatszigeten működő állatmentő- és állat-örökbefogadási központ működtetése, az állatok ellátása viszi el. Az ilyen partnerségek, mint a mömax felajánlása ezért felbecsülhetetlen értékűek számunkra."
"Mi is nagy állatbarátok vagyunk, szívünkön viseljük az elhagyott állatok sorsát." - mondja Császár Viktória, a mömax marketing munkatársa. "Ezért nagyon örültünk, hogy legalább ezzel a csekély segítséggel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy gazdára találhassanak. Azt valljuk, hogy egy lakás vagy egy ház egy kis kedvenccel válhat igazi otthonná."
A kampány alapötletét a szervezők köszönik a szingapúri IKEA áruháznak, a DDB Singapore ügynökségnek, és a Save Our Street Dogs-nak (SOSD) valamint az Animal Lovers League-nek (ALL). Emellett köszönik a Vizslafotózás csapatának a kisállatok díjmentes és profi fotózását.