Hírek
22780 hír az adatbázisban
A dm jótékonykodott
Marketinginfo.hu - 2017-05-23 11:42
CSR

Súlyosan beteg gyermekek arcára varázsolnak mosolyt: a dm jótékonysági focitornája 3 millió forinttal támogatta a Bátor Tábort.

A dm május 6-án jótékonysági focitornára invitálta partnereit a törökbálinti Arénába, ahol 16 csapat mérkőzött meg egymással. A dm-et három csapat is képviselte a tornán: a dm Központ, a dm Raktár és a dm Hobbi játékosai küzdöttek a jó cél érdekében.

A focitorna vendég-csapatai a Henkel Magyarország Kft., a Mediline Kft., a Sofidel Hungary Kft., a Procter & Gamble, az Alveola Kft., a Mediator Group Reklámügynökség, az Unilever Magyarország Kft., a Reckitt Benckiser Magyarország Kft., a Prime Rate Kft., a L'oreal Magyarország Kft., a Nestlé Hungária Kft., a Beiersdorf Kft. és a helyszínt is biztosító Az Aréna voltak.

A torna bevételével a Bátor Tábort támogatták a résztvevők, akik a 3 millió forintos adomány által 105 táborozónak napi hatszori egészséges étkezést tudnak nyújtani majd a nyári turnusokban. Az alapítvány küldetése, hogy életeket változtassanak meg, súlyosan beteg gyermekeknek és családtagjaiknak adnak sorsfordító élményeket, erőt, eszközöket az élethez, a gyógyuláshoz. Mosolyt csempésznek az arcokra, erőt adnak a küzdelmekhez, a helyszínen a Bátor Tábor munkájába is betekintést nyerhettek a látogatók.

A kiállító partnerek többek között külön játszósarokkal készültek a gyerekeknek a rendezvényen, a szurkolókat frissítőkkel, nyereményjátékokkal és masszázzsal várták, így minden adott volt egy jó hangulatú naphoz.

Görgey András, a dm ügyvezetője köszöntötte a jelenlevőket, s elmondta, a dm filozófiájának alapeleme, hogy vállalatként példát szeretne mutatni a környezetének a jó ügyek támogatásával. A 3 millió forintos támogatást jelképesen a focitorna megnyitóján a dm ügyvezetője és Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere adta át Vass Nikolettnek, a Bátor Tábor programvezetőjének.

"A dm partnereit harmadik alkalommal kerestük meg a részvétel lehetőségével, örülünk, hogy ismét nyitottak voltak a kezdeményezésünkre, és közösen hozzá tudunk járulni, hogy a beteg gyermekek az alapítvány táborában különleges élményeket kapjanak" - mondta el Kanyó Roland.

A csoportmeccseket követően egyenes ági küzdelmek következtek, a torna döntőjében a Nestlé és az Unilever játékosai küzdöttek meg egymással, a jótékonysági focitorna győztese az Unilever csapata lett. A bronzérmet az Alveola csapata szerezte meg.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Több mint 1500-an fogtak össze: ismét égig érhet a bátorság
  Gyümölcsös bébiételt vont ki a forgalomból a dm
  Kétszámjegyű növekedés a dm-nél
  Családi fesztivállal búcsúztatta a nyarat a dm
  dm Jótettekkel egy jobb világért pályázat
  A dm harmadik éve a legvonzóbb munkaadó
  A dm pályázat az ovodáknak
  A dm és Emirates közös facebook nyereményjáték nyertese
  Idén is 260 családot támogat a dm
  Fogyasztóvédelmi elismerést kapott a dm
  A Glade és a dm segít a karácsonyi készülődésben!
  Lezárult a dm kampánya

További hírek ebben a kategóriában

Az E.ON Hungária támogatása az o...
A nemzetközi E.ON Csoport 1 mill...
Minden újonnan nyíló ALDI parkol...
Az ukrán háború menekültjeinek s...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...