Hírek
23584 hír az adatbázisban
A Snickers focis kampánya
Marketinginfo.hu - 2017-05-15 16:26
Promóció

A Snickers a futballtörténelem egyik legnagyobb legendájával fogott össze az új, "Játssz úgy, mint Pelé!" kampányuk keretében.

A verseny során három magyar focirajongónak lesz lehetősége arra, hogy találkozzon Pelével a barcelonai Olimpiai Stadionban, és részt vegyenek egy közös edzésen a világhírű sportikonnal. A versenyzőknek csupán annyit kell tenni, hogy jelentkeznek a június 18-ig tartó felhívásra, és feltöltenek egy fotót vagy videót www.snickers.hu oldalra, ahogyan Pelé egyik trükkjét utánozzák.

Alighanem minden futballrajongó álmodozott már arról, milyen lenne egy csapatban játszani Pelével. A világ egyik legnépszerűbb csokoládémárkájának köszönhetően az álom most valósággá válhat: "Nagyon örülök a Snickersszel való együttműködésnek, és annak, hogy részese lehetek egy ilyen különleges projektnek. A futball sokat adott nekem, ezért természetes volt, hogy élek a lehetőséggel. Alig várom, hogy találkozhassak a verseny győzteseivel, szívesen megmutatom nekik, hogyan játsszanak és nyerjenek úgy, mint én!" - üzente Pelé a magyar rajongóknak.

A hazai piacon eddig még sosem cserélték le a hagyományos Snickers-logót, most viszont négy, futballhoz köthető kifejezéssel - Pelé, Gól, Legenda, Hajrá - kerül a boltok polcaira a csokiszelet. A limitált kiadású Snickers csomagolása alatt matricákat is találhatnak a vásárlók.

"A Snickersnél már szinte tradíciónak számítanak a sporttal kapcsolatos együttműködések, ez a kampány pedig számunkra is előrelépés, hiszen minden idők legjobb focistájával dolgozhatunk. A június 18-ig tartó verseny egy életre szóló élményt kínál: egy közös edzést a futball királyával, ahol ahhoz is kaphatunk egy-két tippet, hogyan váljunk magunk is focilegendává" - foglalta össze a kampány részleteit Radovan Veselý, a Snickers közép-európai márkamenedzsere. A kreativitás nem ismer határokat, így a verseny azoknak is szól, akiknek még van mit tanulniuk a focipályán. "Az ötlet, a szenvedély és a csapatmunka számít. A Snickers célja, hogy lerója tiszteletét a futball egyik legkiemelkedőbb legendája előtt, és bemutassa, hogy a futball, mint sport, mindenki számára elérhető." - tette hozzá Radovan Veselý.

A győztes csapatot a Snickers szeptember 1-jén Barcelonába repíti, ahol a többi európai ország nyerteseivel egy háromnapos, all inclusive utazáson vehetnek részt. Az nyereményút az Olimpiai Stadionban, egy közös edzéssel zárul Pelével.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mi a különbség az egyes focicipő-kialakítások között? (x)
  Mit hordjanak a New England Patriots rajongók? (x)
  Új köntösben a Snickers, Twix és Mars csokoládék
  Büntet a Snickers, ha túl sokáig bámuljuk Marylin-t
  Sport Bild a nyeremény a Snickersnél
  Nagy tételben hív vissza csokoládét a Mars
  Tökös reklámot készített a Snickers
  21 szó és tünet az éhségre
  Snickers csapat a Bamako ralin

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t