Hírek
23465 hír az adatbázisban
Állta a versenyt a multikkal a Magyar Termék
Marketinginfo.hu - 2017-05-05 09:08
Promóció

Nonprofit és többségi magyar tulajdonban lévő cégként egyedüliként kapott díjat "Az év legsikeresebb promóciója 2016" versenyen a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.

A multinacionális vállalatok dominálta szakmai küzdelemben a lábatlani székhelyű társaság ezüstérmet kapott Élelmiszer kategóriában a "Nyerő hazai termékek" közösségi kampányáért.

A Trade Magazin szervezésében idén kilencedik alkalommal megrendezett versenyen 10 tagú szakmai zsűri véleménye és a 4 fókuszcsoportban történt fogyasztói vizsgálatok alapján hirdettek eredményt hat kategóriában.

A Maxxon Reklám Kft. szervezésében készült díjnyertes promóció annyira sikeres volt, hogy előző évhez képest csaknem 70 százalékkal növekedett a játékban beküldött termékkódok száma, és minden résztvevő cég legalább megduplázta előző évi eredményét - mondta Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője.

Növeli a díjuk értékét, hogy egy olyan versenyen sikerült ezüstérmet szerezniük, amelyen az elismeréseket jellemzően multinacionális vállalatok söprik be, amelyeknek a marketingköltése többszöröse annak, amit a nonprofit kft., illetve a promócióban résztvevő védjegyhasználó cégek áldozni tudnak erre. Benedek Eszter szerint az ezüstérmük azt mutatja, hogy több cég összefogásával kis pénzből is lehet hatékony promóciót folytatni. A "Nyerő hazai termékek" kampányban a Bábolna Bio, a Cerbona, a Detki Keksz, a Koch's Torma, a Mary-Ker Pasta, a Szatmári Konzerv, a Szegedi Paprika és a Sofidel Hungary vett részt.

A Magyar Termék tanúsító védjegyet ma már több mint 150 cég 3800 terméke és szolgáltatása viseli. A termékek eredetét és megbízhatóságát egyaránt tanúsító nonprofit kft. az idén is készül nyereményakcióra, ami Benedek Eszter várakozásai szerint a most ezüstérmet kapott tavalyinál is erősebb, látványosabb lesz.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  FOME a Magyar Termék védjegyek erősítéséért
  Már négyezer termék rendelkezik Magyar Termék védjeggyel
  A többség megnézi, magyar-e az élelmiszer
  Magyar Kincsek sorozatot indít a Magyar Termék
  Online kampányt indított a Magyar Termék
  20 éves jubileumát ünnepli a Magyar Termék Nagydíj
  Magyar Termék Nagydíj: 66-an a díjazottak
  Minőségi termékeket díjaztak
  57 termék kapott Magyar Termék Nagydíj védjegyet
  Több magyar termék itthon és külföldön
  Átadták a Magyar Termék Nagydíjakat
  A hazai termékek felé mozdul a Tesco

További hírek ebben a kategóriában

A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t
Hogyan duplázhatod vagy akár tri...