Nőtt a húsvéti termelés a Nestlé diósgyőri üzemében
MTI + Marketinginfo.hu - 2017-04-20 11:11
Márkák
A Nestlé diósgyőri csokoládé üzeme a húsvétot megelőző időszakban teljes kapacitással működött, a termelés volumene több mint 7 százalékkal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest.
A közlemény szerint a Nestlé Borsod megyei üzemében a húsvéti szezonra több mint 60 millió darab, 2000 tonnányi csokoládéfigura készült. Ez legalább 40-féle húsvéti formát és százféle terméket jelent. A húsvétot megelőző időszakban a csokoládétermékek gyártásán 580 ember dolgozott. A gyártás legnagyobb részét, a teljes volumen felét a Smarties márka uralta. Ezt követik a klasszikus nyulak és tojások, de népszerűek voltak a másik figurát rejtő üreges csokoládétermékek is. A Nestlé Hungária Kft. 2016. évi értékesítésének nettó árbevétele 125,5 milliárd forint volt, 2015-ben pedig 126,7 milliárd forint. A belföldi értékesítésből származó árbevétel 2016-ban 49,5 milliárd forintra emelkedett az előző évi 47 milliárdról. A cég büki, szerencsi, diósgyőri gyárában és budapesti egységében 2016-ban 2297 ember dolgozott, 202-vel kevesebb, mint egy évvel korábban. Magyarországon kívül 21 országba szállít csokinyulakat és más csokifigurákat a diósgyőri gyárából a Nestlé, idén Spanyolországgal és Bulgáriával bővült a húsvéti célországok száma.
Kapcsolódó cikkek:
Vadonatúj csokoládéfajtát dob piacra a Nestlé
A Nyisd Ki a Nestlét! kampány
Beruház a Nestlé
A Nestlé a Fiatalok Foglalkoztatásáért
A vártnál kevésbé nőttek a Nestlé eladásai
Hétmilliárdot költöttünk rá tavaly húsvétkor
Csökkenti cukorfelhasználását a Nestlé
A Nestlé diósgyőri üzeme 24 ország számára készített csokimikulásokat
Díjazták a legjobb munkahelyeket
Húszmilliárd forintos Nestlé-beruházás Magyarországon
Öt kontinensre szállít csokimikulást a Nestlé Diósgyőrből
Új ízesítésű gabonapehely a Nestlétől
40 millió gyermeknek készít húsvéti csokit a Nestlé
Tízmilliónál több csoki Mikulást gyárt idén a diósgyőri Nestlé-üzem
|