Promóció a Budapest Airport és Heinemann Duty Free együttműködésben
Marketinginfo.hu - 2017-04-03 14:06
Promóció
A Budapest Airport és Heinemann Duty Free együttműködésben zajló hármas promóció idén először egy nemzetközi márkával, a Jim Beam whiskey-k gyártójával, a Beam Suntory-val indul.
Évek óta a Trinity promóció talán az egyik legjobb hazai példa a sikeres együttműködésre, amiben három partner, a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free, valamint egy, a promócióban résztvevő brand kapcsolódik.
Az eddigi alkalmakkor számos olyan ismert, kiváló minőségű magyar márka jelent meg Trinity színpadán, amely méltán képviseli a hazai piac legjobb termékeit a nemzetközi utazóközönség előtt. Ezek a promóciók olyan prémium kategóriás vagy hungaricumnak számító termékek népszerűsítését tűzték ki célul, mint például a Zwack Unicum, a Pick szalámi, Tokaj és Villány borászati régiójának kiválóságai, vagy a boldogkőváraljai Bestillo Pálinkaház termékei. 2017 márciusában a Budapest Airport promóció-sorozatának történetében első alkalommal került sor egy nagy nemzetközi márkával való együttműködésre.
A Jim Beam whiskey-k gyártója, a Beam Suntory a világ harmadik legnagyobb prémium szeszgyára, amely a világelső Bourbon és Japán whiskey-k gyártójaként van jelen a piacon. A Budapest Airporttal és a Heinemann Duty Free-vel közös promóciójában is a Bourbonoké a főszerep: a Bourbon Legends kollekció a cég fő képviselőjeként azt ígéri, hogy széles választékában mindenki megtalálja a számára megfelelőt, legyen az akár klasszikus Kentucky vagy egy egyedi keverék.
A kollekció legjobbjait abban az ideiglenesen felállított bárban kóstolhatják meg az utasok, amely kifejezetten a promóció alkalmából nyílt a SkyCourtban. A stand egy nyitott bár koncepcióját tükrözi: az érdeklődők kényelmes bárszékeken helyet foglalva próbálhatják ki a Jim Beam Bourbonjait, mialatt a hostessektől mindent megtudhatnak a kínált italokról.
A külföldi márka részvétele már önmagában egy új, nagyon ígéretes lehetőség és jól mutatja, hogy a Trinity promóció eredményei nemzetközi szinten is megállják a helyüket. De nem csak ebben mutatkozik meg a szintlépés: a promóció jelenlétét a digitális médiában a BUD összes reklámfelületének értékesítési jogát birtokló IAAC (International Airport Advertising Corporation) erősíti.
Csak az idei évben még további tizenhárom Trinity együttműködést tervez a repülőtér, amely várhatóan kiterjed az olyan magyar márkák népszerűsítésére is, mint a Bock Estate Wine és a Royal Tokaji Winery. Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi és reklámozási vezetője elmondta: "2017-ben a retail növekedés mértéke várhatóan még az utasszám-növekedés mértékét is felülmúlja. Az előző évben voltak olyan Trinity retail partnereink akik, ötszörös forgalomnövekedésről számoltak be - ezt a páratlan sikert szeretnénk megismételni a promóció-sorozatunkban résztvevő márkák esetében."
A 2015-ös év is hasonlóan sikeres volt: a Royal Tokaji trinity promóció jelölést kapott "partnership of the year" kategóriában a kereskedelmi szakma legrangosabb szemléjén, a Frontier Awards-on, ahol egyébként olyan repülőterek mellett szerepelhetett a Budapest Airport, mint Dubai vagy London Heathrow. A Budapest Airport által szervezett promóciók nemcsak kereskedelmi szempontból jövedelmezők: a sokszínűségükkel hozzájárulnak a SkyCourt pezsgéséhez, növelve az utasélményt, így a kikapcsolódás már a budapesti repülőtéren kezdetét veszi.
Kapcsolódó cikkek:
A Budapest Airport járványintézkedései
Filmsorozatot forgatott a Budapest Airport
Budapest Airport karácsonyi promóció
Air Canada Rouge népszerűsítése Hot dogos kocsikkal
Harmadszor is Skytrax-díjas a Budapest Airport
Kampányt indított a Budapest Airport
Téli kampány a Budapest Airporttól
Őszi utazási kampány a Budapest Airport-nál
Roadshow-t tartott a Budapest Airport
Sikeres volt a reptéri hungarikum-promóció
Reptéren kóstoltat az Unicum
Reptéri promót tart a Wizz Air
|