Hírek
23465 hír az adatbázisban
Interaktív plakátkampány az Accenture-től
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2017-03-17 18:07
Outdoor/indoor

A Budapestet ellepő, elsőre hagyományosnak tűnő citylight plakátokon az Accenture munkatársai szerepelnek nem mindennapi környezetben.

A plakátokra irányítva telefonunkat ugyanis előjön a plakát egyedisége: a telefonon életre kelnek a szemeink előtt az Accenture kollégái, Zsófi, Dávid és Reding, akik különböző élettörténeteket mesélnek el, hangeffektekkel megfűszerezve.

Az Augmented Reality - magyarul kiterjesztett valóság - egy olyan technika, amely során valós időben manipulálnak egy videoképet egy 3D-s objektum beillesztésével. A 2016-os évben a VR (Virtual Reality), vagyis a virtuális valóság és az AR (Augmented Reality), jelentős teret hódított magának, amelyet a hirdetési piac is elkezdett felfedezni és a technológiát használni. A piac felfutását támogatja az okostelefonok magas száma is, melyek nagy többsége képes a szükséges minőségű videók lejátszására és kamera is van bennük - vagyis tökéletes terepet biztosítanak az AR-technológia számára.

Most bárki könnyűszerrel szerezhet saját tapasztalatokat is az AR-ben rejlő látványos és forradalmi lehetőségekre, mivel az Accenture a főváros 100 különböző pontjára helyezett ki olyan plakátokat, amelyek AR effektekkel vannak felturbózva. Ez azt jelenti, hogy amennyiben letöltünk egy appot a telefonunkra - hogy ezen keresztül vehessük szemügyre a plakátokat - akkor megnyitás után azok hihetetlen módon kelnek életre a szemünk láttára.

Az interaktív plakátkampány jól illeszkedik az Accenture profiljához, amely a világ 120 országában közel 400 000 munkatársával az innováció ösztönzésére és a munkavégzés feltételeinek javítására törekszik nap mint nap - miközben izgalmas és érdekes projektjeihez folyamatosan keresi az új munkaerőt Magyarországon is.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
  Az Accenture tovább bővül Magyarországon
  Plakátok a BÁV-on
  Kinek lesz munkája a jövőben?
  Díjaztak a Köszönjük Neked! plakátkampányt
  Mini plakát kampány a BFTK-tól
  Vigyázat, civilek! 17. ARC közérzeti kiállítás idén is!
  Több régi plakát szerepel a BÁV őszi plakátaukcióján
  Online kampány a környezetért
  11 okoskaspó közül választották ki a legjobbakat
  Nemek közti egyenlőség: kulcs a digitális tudás
  Accenture Technology Vision 2016 előrejelzés
  Marketing és IT : nem elég hatékony az együttműködés
  Kutatás: nincs felkészülve a marketing a digitális jövőre
  Az Y generáció adakozik
  Az árazás a legnagyobb kihívás a marketingesek számára
  Promóciókkal lenne ösztönözhető a mobilfizetés

További hírek ebben a kategóriában

Egyesült a két svéd outdoor márk...
2319 műanyag kupakból rakták ki ...
Különleges taxi járja Budapest u...
Csekk helyett tej