Hírek
23592 hír az adatbázisban
Talmácsi Gábor a Shell új reklámarca
Marketinginfo.hu - 2017-02-24 15:22
Márkák

A Shell Hungary a MotoGP-világbajnok Talmácsi Gábort választja a Shell V-Power üzemanyagok hivatalos nagykövetének Magyarországon.

Talma a prémium Shell V-Power üzemanyagok nagykövete lesz Magyarországon. Tapasztalt versenyzőként tisztában van azzal, hogy a motor megfelelő működésében és karbantartásában milyen fontos szerepet játszanak a minőségi üzem- és kenőanyagok. Talma elsősorban a vásárlókkal, valamint a Shell dolgozókkal történő kommunikációt fogja támogatni, különös tekintettel a Shell V-Power üzemanyagokra, amelyek segítenek megvédeni az autó motorját a korróziótól és lerakódástól.

"A minőség és a teljesítmény szeretete - valamint a legjobb vezetői élményre való törekvés - a versenyzői múltamból jön. A Shell-lel sok versenyen és szakmai eseményen találkoztam, és a Ducatival való együttműködésük során a MotoGP-ben is láthattam, milyen elhivatottság, folyamatos fejlődés, és élvonalbeli technológia jár együtt a Shell üzemanyagokkal. Magánemberként is különösen figyelek, mit tankolok, és milyen termékeket használok, nemcsak a motoromnál, de az autómnál is" - mondta Talma.

"Nagyon várjuk, hogy egy olyan elismert szakemberrel dolgozhassunk együtt, aki valóban megérti, milyen fontos szerepet játszik az üzemanyag az autónk életében, valamint miért fontos, hogy a megfelelő üzemanyagot válasszuk, és ezt az üzenetet hitelesen képviseli a vásárlóink felé is" - mondta Juhász Péter kiskereskedelmi üzemeltetési igazgató.

Talmácsi Gábor 2007-ben lett világbajnok a MotoGP 125 köbcentis kategóriájában, mostanra pedig megalapította a Talmácsi Groupot. Csoporton belül, most elsősorban a nagyköveti szerepei és a Spíler Tv MotoGP közvetítései foglalják le legtöbb idejét, de mellette a Talmácsi Racinggel kapcsolatos feladatai legalább annyira fontosak számára, mivel fiatal magyar tehetségek toborzásával, képzésével és menedzselésével szeret foglalatoskodni.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az olimpiára készülő fiatal élsportolók felkészülését támogatja a Shell
  A Tesco és a Shell együttműködése
  A MediaCom nyerte a Shell globális médiaügynökségi megbízását
  Talmácsi Gábor a BMW Motorrad Márkanagykövete
  Együtt promóciózik a Shell és a Philips
  Ügynökséget és nagykövetet választott a Shell

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...