A nyertes február közepén vehetett át két repülőjegyet az Emirates légitársaság Budapest-Dubaj-Budapest járatára.
A dm különleges meglepetéssel készült vásárlóinak januárban, hogy színt vigyen a hétköznapokba: nyereményjátékot hirdetett, a középpontban a dm márkás termékek álltak. Ahhoz, hogy valaki megkóstolhassa a világ állítólag legfinomabb datolyáit Dubajban, most nem kellett mást tenni, mint a játék időszakában minimum egy darab dm márkás terméket vásárolni valamely dm üzletben, és regisztrálni a játék felületén.
Összesen közel ötezren próbáltak szerencsét a nyereményjátékon, Fortuna végül Urbán Csilla, egerszalóki vásárlónak kedvezett, a nyereményt februárban a dm egyik egri üzletében vette át. Az Emirates Magyarországi fióktelepe részéről Németh Zsolt Sales Executive, a dm részéről Kanyó Roland marketing és PR menedzser gratulált a nyereményhez.
A dm saját márkái négy különböző szegmensben nyerték el 2016-ban az Év Terméke díjat: bio élelmiszer kategóriában a dmBio termékcsalád, a natúrkozmetikumok közül az alverde Bach-virág termékcsalád kapott elismerést, az általános testápolás kategória győztese a Balea Luxury Golden Glamour termékcsalád, az anti-ageing natúrkozmetikum kategória díjazottja pedig az alverde Zell Aktiv termékcsalád lett.
Az elmúlt gazdasági évben a dm két saját márkás terméke is jubilált, a Sundance és babylove termékcsaládok is 20. születésnapjukat ünnepelték.