Hírek
22942 hír az adatbázisban
Belép az e-kereskedelembe a Viber
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2017-02-24 10:12
Mobilmarketing

Az új funkció lehetővé teszi a csevegésen belül vásárlást, egyben a vállalat első lépését jelenti a teljes körű szolgáltatásokat biztosító mobilplatformmá válás felé.

Az Egyesült Államokban március 6-tól érhető el az új funkció béta verziója, az instant vásárlást a világ többi részén ezt követően fokozatosan vezeti be idén a Viber.

Március elejétől egy új, közösségi e-kereskedelmi megoldással bővül a Viber. A felhasználók ezentúl közvetlenül a csevegéseikben kereshetnek rá a számukra fontos termékekre és márkákra. A forradalmi funkcióval a Viber az anyacége, a Rakuten globális e-kereskedelmi vállalatcsoport egyik legfőbb szakterületéhez kapcsolódik.

A vásárlás ma már az egyik legnépszerűbb okostelefonos tevékenység. A legfrissebb kutatások szerint az okostelefon-tulajdonosok több mint fele vásárol mobilon, kétharmad részben legalább hetente egyszer.

A Viber új funkciója a mobilvásárlást a tartalommegosztás élményével köti össze. Az alkalmazáson keresztül a felhasználónak nem csupán arra nyílik lehetősége, hogy ugyanazon a felületen keressen termékeket és mutassa meg azokat ismerőseinek és beszélgessen róluk, de arra is, hogy akár azonnal kapcsolatba lépjen kedvenc márkáival vagy éppen megvásárolja a kiválasztott árucikket. A felhasználók mostantól egyszerűen, a csevegésablakban található gomb megnyomásával neki is kezdhetnek a vásárlásnak. A funkció segítségével a legismertebb márkák legújabb termékei között válogathatnak, a képekkel és egyéb vizuális tartalmakkal kiegészített információkat pedig a csevegésekben azonnal megoszthatják barátaikkal, akik rögtön vissza is jelezhetnek azokról. Emellett a márkákkal vagy kereskedőkkel is közvetlenül kapcsolatba léphetnek a userek, szükség esetén azok weboldalára vagy alkalmazásába átirányítva fejezhetik be a vásárlást.

"Az okostelefonos üzenetküldés csak most nyeri el valódi értelmét" - fogalmazott Djamel Agaoua, a Viber vezérigazgatója. "A Viber e-kereskedelmi funkciójával a mobilos vásárlók pár koppintással megoszthatják a rajongott termékeket a számukra fontos emberekkel. Ez egy izgalmas utazás első lépése, aminek felhasználóink is részesévé válnak. A szolgáltatást folyamatosan fejlesztjük partnereink, illetve a felhasználói visszajelzések számának növekedésével" - tette hozzá.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nőtt az e-bevásárlás forgalma globálisan
  Egyre többen vásárolnak külföldről interneten
  Megjelent az első magyar e-kereskedelmi szemle
  Az e-kereskedelem felborítja az ipari disztribúció rendszerét
  Matricacsomag a Nescafé számára
  Magyarországon is megjelent a Facebook ingyentelefonja

További hírek ebben a kategóriában

A Fitpuli nyerte a 2019-es Start...
Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...