Általában a felhívások hasonlóan csengenek: "Minden X. vásárló nyerhet hetente, naponta, percenként, másodpercenként ismétlődő sorsoláson, ahol 10, 100, 1000 vagy akár 10 000 darab ajándék vár gazdára!"
A csokoládémárka most több lábon álló promócióval állt elő: a vásárlók a nap bármely percében nyerhetnek vagy megszerezhetnek egyet az 50 000 darab Milka plüsstehén közül.
Hogy ne csak online legyen érzékelhető a hatalmas mennyiség, népszerű plázákba szintén 10 000 darab tehén költözött be látványos indoor installáció formájában, ahonnan a kis tehenek egy lila csúszdán lecsúszva érkeznek meg új gazdáikhoz.
Országszerte a szupermarketekben pedig 30 000 plüss tehén vár gazdára.
Offline megoldások esetén egy plüsstehén megszerzéséhez a fogyasztóknak nem kell mást tenniük, mint megvásárolni kedvenc Milka csokoládéikat minimum 1000 Ft. értékben.
A kreatív online és offline megoldásokért a HPS Experience felelt.
Február második felében az Allee bevásárlóközpont Milka pop up store-ja mellett egy fotófal és egy életnagyságú Milka tehén ösztönzi a gyerekeket és felnőtteket vidám fotózkodásra.