Hírek
22054 hír az adatbázisban
BMW siker az Instagramon
Marketinginfo.hu - 2017-02-10 16:47
Digitális

Már több mint tízmillióan követik a BMW-t az Instagramon.

A BMW hivatalos Instagram-profilja a napokban a tízmilliomodik követőjét is elérte, amellyel a bajor gyártó magasan a legsikeresebb autóipari szereplőként van jelen az Instagramon.

A tízmillió követő a BMW átütő erejű közösségimédia-jelenlétét igazolja. A bajor gyártó számára az Instagram ráadásul nem csupán egy újabb kommunikációs csatorna, hiszen a BMW itt minden korábbinál közelebb kerülhet rajongóihoz, akik a legfrissebb híreken, a látványos fényképeken, a múltbéli sikereken és a jövőbe mutató elképzeléseken keresztül a márka életstílusának aktív részeseivé válnak.

Látványvilágra és interaktív közösségi jelenlétre építő szisztémájával az Instagram kétségkívül az egyik legideálisabb kommunikációs csatornát kínálja fel a márka alapvető értékeinek, lebilincselő arculatának és innovációs erősségének bemutatására. A BMW számára ugyanakkor nem a követők száma az elsődleges szempont: sokkal fontosabb, hogy az értékes tartalmak elnyerjék a felhasználók tetszését, akik kedvelések, megosztások és hozzászólások képében elegyednek párbeszédbe a márkával. A BMW Instagram-profiljának célja, hogy meghatározó közösségimédia-jelenlétével és interaktív publikálásaival hosszú távon fenntartsa a rajongók érdeklődését és átadja a vezetés élményét.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kevés hazai márka lát fantáziát az Instagram tévében
  A Facebook-marketing a múlt, az Instagramé a jövő?
  Díjazta legjobb márkakereskedőit a BMW
  iF terméktervezési díjat nyert a BMW 5-ös limuzin
  Saját színpadot kapott a BMW Welt-ben az új BMW 5-ös
  Crome Communication-t választott a BMW Group

További hírek ebben a kategóriában

Okostelefonra költözhetnek az üg...
Áttört az elektronikus fizetés a...
Automata poggyászfeladó rendszer...
Mennyibe kerül a SeaFleet haszná...