Hírek
23579 hír az adatbázisban
Hokisokkal kampányol a MOL
Marketinginfo.hu - 2017-02-08 16:16
CSR

A MOL Liga névadó szponzoraként a MOL kifejezetten a rájátszásra időzítette online kampányát "Mi már a rájátszásra tankolunk" szlogennel.

A február 6. és 28. között futó kampányt egy kiskereskedelmi akció kommunikálásával köti egybe a márka, a kisfilmben pedig a MOL Ligában játszó jéghokisok is szerepelnek, név szerint: Nagy Krisztián (MAC), Magosi Bálint (DVTK Jegesmedvék), Benk András (UTE), Odnoga Mátyás (Dunaújváros Acélbikák), Reisz Áron (Fehérvári Titánok), Németh Attila (Debreceni HK) és Szappanos Dávid (FTC).

A MOL 2008 óta támogatja a magyar jégkorongsportot, amely a vállalat számos alapértékével azonos értéket képvisel: csapatmunka, állóképesség, fair play, dinamizmus és siker. A MOL Liga, Közép-Kelet-Európa professzionális bajnoksága, amely 2009-ben indult útjára és az elmúlt évek alatt valódi sikersztorivá vált. Mindez azonban nem jöhetett volna létre, ha MOL névadó szponzorként nem áll a kezdeményezés mellé.

A MOL célja akkor is és most is az, hogy a jégkorong sportot minél közelebb vigye az emberekhez, és minél többen élvezzék élőben ezt a remek sportot. Többek között ezzel a céllal indult el tavaly "A szurkoló benned van" közösségépítő kampány is. A rájátszásra időzített akció is kifejezetten ezt a célt szolgálja, lényege, hogy aki a minimum 5000 forint értékű MOL kúton szerzett blokkal regisztrál a www.jatekamollal.hu oldalon, az a számos ajándék mellett a MOL Liga rájátszás mérkőzéseire is jegyet nyerhet. Sőt a legszerencsésebb egy páros jegyet nyer az áprilisi kijevi világbajnokságra, ahol a válogatottnak szurkolhat élőben.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ismét a MOL a Szolnoki Olaj főtámogatója
  Véget ért a MOL és a Magyar Jégkorong Szövetség együttműködése
  A rövid reklámfilmek a MOL-tól
  Új magyarországi kommunikációs igazgató a MOL-nál
  Meghirdette pályázatát a MOL Gyermekgyógyító Program
  Elindult a MOL közösségépítő kampánya

További hírek ebben a kategóriában

Több mint 35 millió forintot ado...
Az idei Adni Öröm! karácsonyi ad...
Év végi díjeső és tudatos felelő...
24 millió forintnyi adomány a LI...