A MOL Liga névadó szponzoraként a MOL kifejezetten a rájátszásra időzítette online kampányát "Mi már a rájátszásra tankolunk" szlogennel.
A február 6. és 28. között futó kampányt egy kiskereskedelmi akció kommunikálásával köti egybe a márka, a kisfilmben pedig a MOL Ligában játszó jéghokisok is szerepelnek, név szerint: Nagy Krisztián (MAC), Magosi Bálint (DVTK Jegesmedvék), Benk András (UTE), Odnoga Mátyás (Dunaújváros Acélbikák), Reisz Áron (Fehérvári Titánok), Németh Attila (Debreceni HK) és Szappanos Dávid (FTC).
A MOL 2008 óta támogatja a magyar jégkorongsportot, amely a vállalat számos alapértékével azonos értéket képvisel: csapatmunka, állóképesség, fair play, dinamizmus és siker. A MOL Liga, Közép-Kelet-Európa professzionális bajnoksága, amely 2009-ben indult útjára és az elmúlt évek alatt valódi sikersztorivá vált. Mindez azonban nem jöhetett volna létre, ha MOL névadó szponzorként nem áll a kezdeményezés mellé.
A MOL célja akkor is és most is az, hogy a jégkorong sportot minél közelebb vigye az emberekhez, és minél többen élvezzék élőben ezt a remek sportot. Többek között ezzel a céllal indult el tavaly "A szurkoló benned van" közösségépítő kampány is. A rájátszásra időzített akció is kifejezetten ezt a célt szolgálja, lényege, hogy aki a minimum 5000 forint értékű MOL kúton szerzett blokkal regisztrál a www.jatekamollal.hu oldalon, az a számos ajándék mellett a MOL Liga rájátszás mérkőzéseire is jegyet nyerhet. Sőt a legszerencsésebb egy páros jegyet nyer az áprilisi kijevi világbajnokságra, ahol a válogatottnak szurkolhat élőben.