Hírek
23502 hír az adatbázisban
Friss arculatot kap a Bonduelle termékcsalád
Marketinginfo.hu - 2017-02-03 12:12
Márkák

2017. február közepétől már új elnevezéssel és címkével lesznek kaphatók: Bon menu néven kell keresni a polcokon.

"Mit jelent a Bon menu? - azt, hogy a szószos bab termékeink készételként, önmagukban is fogyaszthatóak, akár hidegen vagy melegen, de köretként is igazi ínyenc fogások. Sőt, az új termékcsaládnév mellett a különböző ízesítések megnevezéseit is leegyszerűsítettük, így fogyasztóink számára könnyebben érthető, illetve beazonosíthatóak lesznek az íz-világok." - összegezte az új megjelenés hátterét Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.

A Bon menu termékek arculatát egy új címke is erősíti, ehhez dinamikus, élénk színű, étvágygerjesztő ételfotó készült, amelyen a fogyasztók számára fontos használati ikon mutatja a felhasználás sokszínűségét.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Egészséges menü gyerekeknek is (x)
  A Bonduelle a magyar csemegekukoricából 175 ezer tonnát dolgoz fel
  Bonduelle kampányzáró
  Bonduelle új termékbevezetés
  Jó évet zárhat idén a Bonduelle
  Bonduelle StafétaKanál Kampány
  Bonduelle kampány nyereményjátékkal
  Bloggerekkel kampányol a Bonduelle
  Megújult a Bonduelle.hu

További hírek ebben a kategóriában

A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...
Ismét díjazták a Borsodi Sörgyár...