Hírek
23371 hír az adatbázisban
A BioTechUSA nyerte Az Év Hazai Franchise Hálózata díjat
Marketinginfo.hu - 2017-01-25 11:01
Kereskedelem

A Magyar Franchise Szövetség 2016-ban ismét kiírta pályázatát, amellyel összesen 8 kategóriában indulhatott el a versengés a Szövetség szakmai elismeréséért.

A piacvezető táplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA Az Év Hazai Franchise Hálózata címért pályázott, melyet el is nyert.

Az immáron 500 alkalmazottal, közel 130 franchise üzlettel és 70 országra kiterjedő forgalmazói hálózattal rendelkező vállalat pályázati anyagában beszámolt bolthálózatának bel- és külföldi lefedettségéről és forgalmának alakulásáról. Bemutatta 2016 évi marketing tevékenységét, illetve a tavalyi know-how fejlesztéseket, innovációikat. Ezen fejlesztéseket a BioTechUSA nemcsak az üzletek megújításában hajtotta végre, hanem olyan termékekkel lépett a piacra - például a saját gyártású cukor-, laktóz- és gluténmentes, Zero Bar névre keresztelt fehérjeszelettel - ami még Európában is egyedülállónak mondható.

A minőségi szolgáltatás és a minőségi termékek biztosítása érdekében a BioTechUSA csapatának valamennyi tagja 2009 óta központilag szervezett, vizsgaköteles képzési programokon vesz részt táplálkozás, sportcélú étrend-kiegészítők és sporttudományok terén. Üzlethálózatukban szaktanácsadó eladók dolgoznak, akik komplex tanácsadást nyújtanak a vásárlások mellé ingyenes szolgáltatásként, annak érdekében, hogy minden fogyasztó személyre szabott kiszolgálásban részesülhessen, és olyan étrend-kiegészítőt vigyen haza, ami korának, nemének, egészségi állapotának és céljainak a legmegfelelőbb.

A 2016 évi franchise díjak kiosztására 2016. január 19-én került sor, a hazai franchise szakma legrangosabb eseménye, a Díjkiosztó Gálavacsora keretében. A BioTechUSA által elnyert Az Év Hazai Franchise Hálózata díját Kabina Péter belkereskedelmi osztályvezető vette át.

2009 óta értékesít sportolók és az egészségükre odafigyelők számára minőségi étrend-kiegészítőket, 2005-ben nyíltak meg a BioTechUSA első franchise üzletei. Vállalatunkat mindig is a dinamikus fejlődés jellemezte, azonban az utóbbi néhány évben turbó fokozatba kapcsoltunk. A teljesség igénye nélkül megújítottuk a márka arculati elemeit, saját termékfejlesztési és minőségellenőrzési laborokat hoztunk létre, elindult a termelés a saját, 32 000 nm-es gyártóbázisunkon, bolthálózatunk új design-t kapott és elindult a nemzetközi franchise terjeszkedés. Ezen intézkedéseknek és rengeteg ember összehangolt munkájának köszönhető ez a díj. Nagyon büszke vagyok arra, hogy olyan kollégáim vannak, akik szeretnek alkotni, akikkel folyamatosan olyan célokat tudunk megvalósítani, amiket pár éve talán még mi magunk sem hittünk volna, ezek a sikerek pedig mindannyiunkat tovább motiválnak" - nyilatkozta Lévai Bálint ügyvezető igazgató.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Egyedülálló beruházás a BioTechUSA-tól
  A BioTechUSA kampány a kiegyensúlyozott életmódért
  BioTechUSA boltja az Allee-ban
  A BioTechUSA-cégcsoport legújabb imázskampánya
  Együtt gyúr a BioTechUSA és a Growww Digital
  Jelentős beruházásokat indított el a BioTechUSA
  Élete legjobb formájában a BioTechUSA
  Minden mozgás számít - üzeni a BioTechUSA
  Légy tökös! – szólít fel a BioTechUSA-cégcsoport Movemberben
  Új elnök a Magyar Franchise Szövetség élén
  Franchise-hálózattá alakul a Zing
  Ulisses saját BioTechUSA termékvonallal
  Hosszú Katinka lett a BioTechUSA márka arca
  TV reklámokkal erősíti imidzsét a BioTechUSA
  A Fornetti az év franchise hálózata
  Piacon az Iron Series
  BiotechUSA termékbevezetés Hosszú Katinkával
  Íme 2013 legjelentősebb franchise hálózatai
  A Coop kapta az Év Hazai Franchise Hálózata díjat

További hírek ebben a kategóriában

Tízből kilenc eMAG-vásárló okosó...
Amit a piszoárokról tudni érdeme...
Újabb termékkategóriákkal bővül ...
Fokozatosan építi be a jövedéki ...