Hírek
22942 hír az adatbázisban
Instagram focijáték a Kentucky Fried Chicken-től
Marketinginfo.hu - 2017-01-02 12:03
Digitális

Január 4-én indul a KFC játéka az Instagramon, amely a szokásos éveleji fociőrülethez kapcsolódik.


Január 9-én rendezik az amerikai egyetemi focibajnokság (NCAA) nagydöntőjét, a profi ligában a hétvégén indul a rájátszás, a KFC pedig igyekszik megragadni a szokásos éveleji focilázat.

A játék elkészítésében a Wieden + Kennedy volt a KFC partnere. A játékosok a gyorsétterem Instagram oldalán hívhatnak play-eket, majd meg is nézhetik, hogy a kiválasztott játékkal mennyit sikerült előre haladniuk. A cél - mint az igazi amerikai fociban - a touchdown.

George Felix, a KFC USA hirdetési igazgatója elmondta, egyedülálló játékélményt akartak létrehozni mindazoknak, akik szeretik a focit, a KFC csirkét és aktívak a közösségi médiában - írta az Adweek.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tippek profi Instagram Storykhoz (x)
  Kevés hazai márka lát fantáziát az Instagram tévében
  A Facebook-marketing a múlt, az Instagramé a jövő?
  KFC: csomagolás és mobiltöltő egyben
  Ingyen van a csirke, ha leáll a Facebook

További hírek ebben a kategóriában

Lezárult a 2022-es ’Az Év ...
Irodai szoftverekkel a hatékony ...
Hosszabbít Az Év Honlapja Pályáz...
Okosóra, avagy egy praktikus esz...