A Nurofen támogatásával és a De'Longhi közreműködésével megvalósuló, kifejezetten a kisgyermekes szülőkre szabott Hoppá! családi kuponválogatás országos szintű terjesztése negyven - köztük 24 budapesti - játszóház, a Vasúttörténeti Park Télapó Expressze, valamint a Playkid rendezvénye segítségével történt.
"A Hoppá! családi kuponválogatás egy nagyszerű lehetőség. Nagyon hatékonyan tudunk megszólítani olyan családokat amelyek fogékonyak a prémium, jó minőség termékekre, szolgáltatásokra. A megjelenésünk rögtön a kupon indítását követően mérhető értékesítést generált. Messze felülmúlta a várakozásainkat" - mondta Szabados Bence, a De'Longhi brand managere.
A legnépszerűbb blogger anyukák is felkarolták a témát, hogy más szülők is értesülhessenek a többek között könyveket, játékokat, gyermekbútorokat és sok egyéb ajándéktárgyat felsorakoztató kuponfüzetről, és az azt kiegészítő online nyereményjátékról.
A kuponfüzet tartalmi összeállításánál kiemelt szempont volt, hogy kifejezetten az AB státuszú kisgyermekes családok elérését szolgálja, hasznos legyen és betöltse az ennek a speciális célcsoportnak szóló marketingszolgáltatások piaci rését.
"A kisgyermekes családok elérését játszóházi hálózatunkon keresztül már többször bizonyítottuk, Hoppá! szolgáltatásunkkal éppen erre specializálódtunk, és erre alapozva indítottuk útjára a Hoppá! családi kuponválogatást, amellyel brandépítés mellett már közvetlen, mérhető konverziót is tudunk biztosítani" - mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing Média ügyvezető igazgatója.