Hírek
23579 hír az adatbázisban
Jól teljesít a Nurofen - De'Longhi kuponfüzet
Marketinginfo.hu - 2016-12-20 18:00
Promóció

Az egyik legkézenfekvőbb promóciós eszköz a kuponfüzet, ennek ellenére a marketingpiacon eddig a kisgyermekes szülők elérését nem célozta egyetlen ilyen kiadvány sem.

A Nurofen támogatásával és a De'Longhi közreműködésével megvalósuló, kifejezetten a kisgyermekes szülőkre szabott Hoppá! családi kuponválogatás országos szintű terjesztése negyven - köztük 24 budapesti - játszóház, a Vasúttörténeti Park Télapó Expressze, valamint a Playkid rendezvénye segítségével történt.

"A Hoppá! családi kuponválogatás egy nagyszerű lehetőség. Nagyon hatékonyan tudunk megszólítani olyan családokat amelyek fogékonyak a prémium, jó minőség termékekre, szolgáltatásokra. A megjelenésünk rögtön a kupon indítását követően mérhető értékesítést generált. Messze felülmúlta a várakozásainkat" - mondta Szabados Bence, a De'Longhi brand managere.

A legnépszerűbb blogger anyukák is felkarolták a témát, hogy más szülők is értesülhessenek a többek között könyveket, játékokat, gyermekbútorokat és sok egyéb ajándéktárgyat felsorakoztató kuponfüzetről, és az azt kiegészítő online nyereményjátékról.

A kuponfüzet tartalmi összeállításánál kiemelt szempont volt, hogy kifejezetten az AB státuszú kisgyermekes családok elérését szolgálja, hasznos legyen és betöltse az ennek a speciális célcsoportnak szóló marketingszolgáltatások piaci rését.

"A kisgyermekes családok elérését játszóházi hálózatunkon keresztül már többször bizonyítottuk, Hoppá! szolgáltatásunkkal éppen erre specializálódtunk, és erre alapozva indítottuk útjára a Hoppá! családi kuponválogatást, amellyel brandépítés mellett már közvetlen, mérhető konverziót is tudunk biztosítani" - mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing Média ügyvezető igazgatója.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Többen vásárolnánk kuponnal előrefizetés nélkül
  Berobbant az egyetemekre a Sió kampánya
  Új kommunikációs felületet próbált ki a Vodafone
  Tévéreklámok: a Nurofen vitte a pálmát decemberben

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t