Hírek
22818 hír az adatbázisban
Berobbant az egyetemekre a Sió kampánya
Marketinginfo.hu - 2016-12-15 16:03
Promóció

A SIÓ az Iskolamarketinget hívta segítségül, hogy a limitált, #SOHAVÉGETNEMÉRŐS kiadású CitrusFriss termékeikkel egybekötött promóciót népszerűsítse az egyetemi hallgatók körében.

"Örülünk annak, hogy egy kampányon belül meg tudott valósulni egy kiemelten hatékony termékkóstoltatás, és ezzel párhuzamosan egy offline kampányból a social térben is eredményeket tudtunk elérni a letisztult kreatív koncepció és kapmpánymechanizmusnak köszönhetően" - mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing Média ügyvezetője.

A nyereményjátékkal egybekötött promóció egy kifejezetten az alkalomra szánt, 0,75 dl-es kiszerelésű termékre, a CitrusFriss üdítőitalra épült, amelyet a Wellhello SOHAVÉGETNEMÉRŐS filmjéhez kapcsolódóan a közösségi médiában használatos marketingeszköz, a hashtag használata ihletett. Nem véletlen tehát az üdítőitalos dobozon feltüntetett kérdés: Neked mi az, ami #SOHAVÉGETNEMÉRŐS?

Az Instagramon pillanatokon belül híre ment a Sió kampányának és a hallgatók a legkreatívabb válaszokat írták a dobozokra és osztották meg közösségi oldalaikon. A promócióhoz kapcsolódóan a hallgatók részt vehettek a film premier előtti vetítésein.

A kampányelérés maximalizálásához a SIÓ az Iskolamarketinget kérte fel, akik csatornát nyújtottak a promóció egyetemi hallgatókhoz való eljuttatása terén. Ennek köszönhetően a budapesti és vidéki hallgatók körében alig három hét alatt ismertté és népszerűvé vált a SIÓ kampánya.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kiválasztotta digitális partnereit a SIÓ
  A BGYH és az Iskolamarketing közös kampánya
  Iskolamarketing program a Lactacyd és a Libresse támogatásával
  Jól teljesít a Nurofen - De'Longhi kuponfüzet
  Sikeres a Köszönjük, SIÓ! Program
  Elindult a SIÓ Lurkó Program
  Újra SIÓ támogatás az alsósoknak

További hírek ebben a kategóriában

Kép: FOREO A FOREO nőnapi kampánya
2020-02-28 22:31
l Díjaztak a LUKOIL-t
2020-01-03 11:44
Hogyan duplázhatod vagy akár tri...
A Deichmann idén is ott lesz a S...
Kreatív gondolkodásra buzdító já...
Élelmiszer-pazarlás elleni akció...