Az MI az új marketing csodafegyver?
Marketinginfo.hu - 2016-12-14 09:00
DM
A mesterséges intelligencia vethet véget az értelmetlen marketingkampányoknak.
Az Emarsys Technologies kifejlesztette az Artifical Intelligence Marketing (AIM) megoldást, amely abban segíti a vállalatokat, hogy egy időben ügyfelek milliói számára küldhessenek egyéni igényekre szabott ajánlatokat.
Az AIM megkönnyíti a marketingesek munkáját, és javítja a kampányok minőségét az adatokon alapuló mesterséges intelligencia megoldások automatizálásával. Leveszi vállukról azt a terhet, hogy hatalmas mennyiségű adatot és grafikont kelljen elemezniük. Az AIM segítségével elegendő számukra a tényleges marketing célokat kijelölni, ami után a munka nehezét a gép végzi el. A méréseket illetve a trendeket, az adatokban rejlő információkat tanuló algoritmusok használják fel, majd alkalmazzák a személyre szabott és hatékony marketingkommunikáció kialakításában, transzparens módon.
"Amikor 5-10-40 millió vásárlóra kell marketingkampányt tervezni, akkor elveszik a marketing személyes jellege, hiszen ilyen mennyiségű adatot nem tud az emberi agy hatékonyan elemezni és feldolgozni. Ilyen esetben az adatokon alapuló mesterséges intelligencia skálázható alkalmazásával megszűnik a szűk keresztmetszet és összességében sokkal jobb eredményeket lehet elérni" - mondja Otti Levente, az Emarsys adatért és kutatásért felelős csapatának vezetője.
Kapcsolódó cikkek:
A Continental mesterséges intelligencia központot nyit
A jövő munkaereje és a mesterséges intelligencia (AI)
Több lehetőséget hozhat a piacnak a mesterséges intelligencia (AI)
Mesterséges intelligencia a BMW non-stop ügyfélszolgálatán
|