Hírek
23579 hír az adatbázisban
Sikeres az almakampány
Marketinginfo.hu - 2016-12-12 16:02
Kereskedelem

Az alma promóciós kampányban hét áruházlánc - az ALDI, az Auchan, a CBA, a Lidl, a METRO, a SPAR és a TESCO - vett részt.

Az áruházláncok üzleteiben hét héten át, 2016. október 27-től december 10-ig kóstoltatták a minőségi, finom hazai almákat.

Az ALDI Magyarország áruházaiban sikerrel zárult a promóció: vásárlóiknak már augusztustól magas minőségű, kizárólag magyar termékeket kínáltak. A korai almafajták (Early Golden, Gala) kerültek először a boltok polcaira, majd a választék a Jonatánnal, Idareddel, Jonagolddal és Starkinggal egészült ki. A kampány első hétvégéjén hét áruházban tartottak kóstoltatást, ahol vásárlóik megízlelhették a Goldent, Jonagoldot és Idaredet. Általánosságban elmondható, hogy a vásárlók elsősorban a piros almafajtákat keresték, abból is az édesebbet, de az ALDI-nál a Goldenből is nagy mennyiség fogyott.

Az Auchan számára kiemelten fontos, hogy vásárlói egész évben kiváló magyar almafajták közül választhassanak áruházaiban. A hazai beszállítókat, így kistermelőket és regionális szállítókat is kiemelt partnereiknek tekintik. Örömmel vették, hogy csatlakozhatnak az idei kampányhoz, és a 2017-2020-as kereskedelmi stratégiájukban is fontos szerepet szánnak e termékek népszerűsítésének. Céljuk, hogy visszahozzák a köztudatba a regionális almafajtákat, és teret adjanak az új, innovatív fejlesztéseknek is.

A CBA fontosnak tartja, hogy hazánk legnagyobb mennyiségben előállított gyümölcse kellő mértékű marketingtámogatást kapjon. A kampány hasznosan tudja szolgálni azt a célt, hogy növeljük a fogyasztói tudatosságot, közösen népszerűsítve a kiváló minőségű magyar almát. Hálózatukban pozitív eredményeket tapasztalnak, folyamatosan nő a magyar alma értékesítési mennyisége. Bisztróik, ételbárjaik pedig gondoskodnak arról, hogy a gyümölcs minél több elkészítési módban álljon a vásárlók rendelkezésére, és ne csak nyers formában fogyasszák azt.

A Lidl áruházakban országszerte hét helyszínen kóstolhattak kiváló minőségű hazai almákat a vásárlók. A kezdeményezés sikerét mutatja, hogy a három nap alatt több mint 600 kg piros almát kóstoltak az érdeklődők. 2016-ban az áruházlánc ez idáig több mint 5 millió kg almát értékesített, mely eredmény a magyar alma kiváló minőségének bizonyítéka.

A METRO hét áruházában zajlott le sikeresen a kóstoltatás, mely nagymértékben támogatta a jelenleg is tartó alma promóciót. A december első három napján zajló akció tudatosította a vásárlókban, hogy érdemes a kiváló minőségű hazai almát választani a sokszor jóval drágább egzotikus gyümölcsökkel szemben. A kóstoltatott almák közül a legsikeresebbnek az Idared és a Jonagold bizonyult. Üdvözölték, hogy az áruházláncok együttes erővel, közösen álltak egy olyan kampány mögé, melynek célja a fogyasztói magatartás tudatos formálása mellett az alma egészségvédő és élettani hatásának hangsúlyozása.

Az idén 25 éves SPAR Magyarország 2016 első 11 hónapjában 6,9 millió kg almát értékesített 46 különböző kiszerelésben és közel egy tucat fajtából. Nagy örömükre szolgál, hogy az értékesített almák 90 százalékban magyar almák. Az idei év tekintetében arra számítanak, hogy a tavaly értékesített mennyiséget elérik. A legnépszerűbb fajta továbbra is az Idared, Golden, Jonagored és a Gala. A SPAR szerint a magyar termelők jó minőségű almát termesztenek, mely a nemzetközi piacon is megállja a helyét.

A Tesco kampányban résztvevő hét áruházában három nap alatt 756 kg magyar almát kóstoltak meg a vásárlók, közel 2500-an. A kóstoltatás hetében nagyon erős forgalmat tapasztaltak, és - mint tájékoztattak - szerencsére egész évre és szezonra igaz, hogy nagyon népszerű a magyar alma náluk. Mint az áruházlánc fogalmaz, szívesen csatlakoznak mind a magyar alma, de más termék népszerűsítéséhez kapcsolódó kampányhoz a jövőben is.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az Aldi 13 féle fagyasztott zöldséget vont ki üzleteiből
  Kizárólag hazai dinnye a Lidl-ben
  Visszahívják a Lidl Lupilu szénsavmentes ásványvizeket
  Ismét Superbrands-díjas a Lidl
  Fagyasztott spenótot hívott vissza a Metro
  Csökkenti a tojásárakat a Lidl
  Több termékét is visszahívta a Metro áruház
  Perfectly Imperfect ősz a Tescóban
  Anastacia tervez ruhát az ALDI számára
  Országos kampány indult a nyúlhús-fogyasztásért
  Üveghulladék gyűjtés a SPAR-ban
  Egyedülálló akciót vezetett be a Lidl
  Megduplázta exportját a Lidl
  5 kategóriában nyerte el az Év terméke díjat a Lidl
  A Lidl sajátmárkás termékeket elismertek
  Almakampány indul az áruházláncokban

További hírek ebben a kategóriában

Ahonnan az amerikai koktélkultúr...
Átütő eredmények páratlan termék...
Egy ajándék nem a magas ártól le...
Az online vásárlás számos gazdas...