Hírek
23639 hír az adatbázisban
A mosogatásról készített kutatást a Jar
Marketinginfo.hu - 2016-12-12 10:07
Kutatás

Az 1000 hölgy bevonásával készített kutatás célja, hogy átfogó képet kapjon mosogatási és mosogatószer-vásárlási szokásaikról.

A felmérés egyik legmeglepőbb eredménye, hogy a válaszadó nők egyharmada rendelkezik otthon mosogatógéppel, de közülük csupán 3% használ kizárólag mosogatógépet. Tehát, a magyar nők döntő többsége kézzel mosogat vagy a kézi mosogatást egészíti ki a gépi mosogatással.

Függetlenül attól, hogy kézzel vagy géppel mosogatnak, a válaszadók szerint idő- és pénztakarékossági szempontból a minőség és az ár-érték arány a legfontosabb a mosogatószer kiválasztásánál. A kutatásból kiderült, hogy a kézi mosogatószert használó nők 72%-a nagyon ügyel rá, hogy mennyi mosogatószert és vizet használ. Azok a nők, akik a mosogatógép mellett tették le a voksukat, a kényelmi szemponton kívül szintén az idő- és a víztakarékosságot tartják szem előtt. Ezt mutatja az is, hogy a mosogatógépet használó válaszadók fele gyakran használja a mosogatógép energiahatékony és víztakarékos programját.

A takarékossági szándék ellenére azonban a nők nagy többsége (73%) szükségesnek tartja az edények előáztatását. Az öblítéssel és áztatással többek között időt és vízmennyiséget veszítünk, amit megtakaríthatnánk egy jól megválasztott mosogatószer használatával.

A kutatásból az is kiderült, hogy a nők a szuper- és hipermarketek mellett a drogériákban vásárolnak legtöbbször mosogatószereket. Közülük a többség (73%) a dm-drogerie markt-ot választja, és elsődleges szempont számukra a minőség és az ár.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tippek a hatékony mosogatáshoz (x)
  Új termékváltozatot vezet be a Jar

További hírek ebben a kategóriában

Megúszható-e a piackutatás pár e...
A magyarok négyötöde saját ingat...
Meglepően gyorsan alkalmazkodtak...
Randstad HR Trends 2024: mire sz...