Hírek
21829 hír az adatbázisban
Új prémium magyar márka Moszkvában
Marketinginfo.hu + MTI - 2016-12-09 17:32
Márkák

Áldomás márkájú, prémium kategóriás élelmiszerekből készült fogásokból és hozzájuk illő magyar borokból rendezett termékbemutató díszvacsorát és üzletember találkozót a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Moszkvában

Oláh Zsanett, az MNKH vezérigazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a Magyarország íze címmel megtartott, 250 fős ültetéses vacsora Washington és Tokió után egy kiemelt projekt harmadik állomása, amelynek keretében exkluzív környezetben mutatkozhatnak be az Áldomás termékek, a magyar borok és kultúra.

Tájékoztatása szerint az eseményre a lehetséges partnereket, márkadisztribútorokat hívták meg, hogy megismerkedhessenek a legkiválóbb magyar élelmiszerekkel. A cél az, hogy támogató partnereket találjanak az adott országban az Áldomás termékek értékesítéséhez.

A vezérigazgató emlékeztetett, már a tokiói állomáson is lehetőség nyílt a szakmai rendezvény keretében konkrét tárgyalások lebonyolítására a legnagyobb importőrökkel és disztribútorokkal egyaránt.

Az orosz piac specifikumaira vonatkozó kérdésre jelezte: azokat a termékeket választották ki az Áldomás-portfólióból, amelyek nem esnek az embargó alá.

Oláh Zsanett hangsúlyozta: nagyon fontos, hogy az Áldomás egy prémium termékeket összefogó közösségi márka. Ha most meg tudjuk ismertetni az orosz piacon ezeket az élelmiszereket, az embargó feloldása után sokkal több magas hozzáadott értéket képviselő terméket tudunk majd exportálni az országba - jelentette ki.

A vezérigazgató elmondta, hogy az Áldomás márkanév a legkiválóbb minőségű magyar élelmiszereket tömöríti. Kiemelte, hogy ezek GMO- és adalékanyag-mentessége, nyomon követhetősége a magyar állam által garantál minőséget tud biztosítani.

Azzal kapcsolatban, hogy a piac melyik szegmensét célozza meg a kereskedőház, a vezérigazgató elmondta: "ez egy magas minőség, a cél nem az árverseny, hanem a nemzetközi márkahűség kialakítása az Áldomás márka iránt."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Soproni és egri borok nyerték a 2018-as Magyar Bor Nagydíjat
  Megugrott a magyar sörexport
  Az SZTA bővített a divatipari portfólióját
  Újabb prémium termékek a Sága Foods-tól
  Újabb instore kampány a POS Services-tõl
  Bemutatta prémium borát a Pócz Pincészet
  Prémium presztízs palackokkal jön a Pepsi
  Pálinkakülönlegesség debütált

További hírek ebben a kategóriában

Herendi porcelánok a Gül Baba tü...
Kétszámjegyű árbevétel-növekedés...
31. éve nyereséges az Emirates
Tőkeinjekciót kapott a Vapiano