Hírek
22434 hír az adatbázisban
CD: a tusolási szokásaink
Marketinginfo.hu - 2016-12-02 12:23
Kutatás

A magyar nők számára a kellemes illat a legfontosabb szempont, amikor tusfürdőt vásárolnak, utána következik a termék hatékonysága, majd a hidratáló képessége.

A terméket igen gyakran használják: a megkérdezett hölgyek több mint 80 százaléka zuhanyozik napi rendszerességgel különböző gélekkel - világított rá a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató reprezentatív felmérése.

A magyar hölgyek legfőképp az illat alapján vásárolnak tusfürdőt, 91 százalékuk tartja nagyon fontos vagy fontos döntést befolyásoló tényezőnek, hogy a terméknek kellemes legyen az illata - derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív kutatás eredményeiből. Szintén alapvető fontosságúnak tartják a magyar hölgyek a termék hatékonyságát, ez a megkérdezettek 86 százaléka számára döntő tényező. A harmadik, illetve negyedik helyen pedig a bőrtápláló (83 százalék), illetve a frissítő hatást (79 százalék) emelték ki a hölgyek.

A válaszadók kétharmada (68 százalék) nagyon fontosnak tartja a tusfürdő kiválasztásánál, hogy az mentes legyen az olyan vitatott összetevőktől, mint például az ásványi olajt, szilikon, parabén vagy a mesterséges színezékek. Érdekesség, hogy a magyar nők 28 százaléka kifejezetten a vegán, azaz állati összetevőktől mentes termékeket keresi a drogériák polcain. Ez a szám valószínűleg jócskán magasabb, mint a vegán életmódot követők aránya a lakosságon belül. A CD tusfürdői a CD Reinheitsgebot filozófiának köszönhetően teljesen mentesek az említett vitatott összetevőktől, és mivel állati eredetű anyagokat is mellőzik, megfelelnek a vegán életmód elvárásainak.

A felmérésből kiderült, hogy a tusfürdő az a kozmetikai szer, amelyet napi rendszerességgel használunk, ezért kiemelten fontos, hogy milyen terméket választunk. Mivel a magyar nők többsége, 82 százaléka naponta áll be a tus alá és használ különböző tusfürdőket a tisztálkodás során valóban érdemes alaposan megvizsgálni a tusfürdő kínálatot.

Rituálék a tus alatt - így tisztálkodunk mi

Persze, a gyors tusoláson kívül mást is csinálunk a zuhany alatt, az arctisztítás például szintén gyakran ismétlődő rutin, a hölgyek 51 százaléka minden nap időt szakít rá. A lábápolás, bőrradírozás, a hajmosás vagy éppen a zuhanyozás közben történő szőrtelenítés viszont már nem ilyen gyakran ismétlődő rituálé: lábát hetente egyszer ápolja a zuhany alatt a megkérdezett hölgyek 19 százaléka, többségük, 34 százalékuk inkább szakemberre bízza ezt a szépségápolási folyamatot vagy nem szakít rá időt. De arra is fény derült, hogy a magyar nők több mint fele (54 százaléka) ritkábban mint hetente egyszer radírozza bőrét zuhanyzás során. Emellett a hajmosás szintén ritkábban kerül fel a szépségápolással kapcsolatos tennivalók közé, a nők 51 százaléka 2-3 naponta mos hajat.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Körkádat vásárolnál? Segítünk a választásban! (x)
  Egy tusfürdő 32 tengerimalac árán
  Tudatosan vásárolunk kozmetikumokat
  A tusfürdő vásárlási szokásaink
  Jöhetnek a vegán kozmetikumok
  Jelentősen nőtt a kozmetikai piac
  Trendi lett a minimál a szépségápolásban
  Kevés az információ a kozmetikai termékeken
  Hódítanak a golyós dezodorok
  Így választanak kozmetikumot a magyar nők

További hírek ebben a kategóriában

Az informatikai szakemberek élet...
A fiatalok csupán 31 százaléka t...
Az elektromos mobilitásra való á...
Többen dolgoznak rövidített munk...