Rama megbízás a DeepInsightnak
Marketinginfo.hu - 2016-11-30 12:04
PR
A DeepInsight kapta a Nagy Ramakönyv produkciós és promóciós kampány megbízását az Unilevertől.
A múlt héten két Prizma aranyat is begyűjtő kreatív ügynökség meghívásos tender nyerteseként kapta meg az Unilever Rama Sütőmargarin kommunikációjának egyik legrégebbi és egyben legfontosabb projektjét, a Nagy Ramakönyv megújítását.
Kós Nikolett az Unilever margarin kategória menedzsere elmondta, "a Rama több mint négy évtizede van jelen Magyarországon, és mint az első margarin azóta is a kategória szimbóluma, etalonja. Az ügynökség által hozott tervek alapján egy nemcsak megjelenésében megújult, hanem izgalmas sztorikkal is fűszerezett receptkönyvvel jelentkezhetünk újra vásárlóinknál."
Az ügynökség feladata a szakácskönyv friss koncepciójának megalkotása, ezzel együtt a teljes arculati megújítás, valamint az "újrabevezetést" kísérő, elsősorban digitális kampány tervezése, kivitelezése.
Kővári Gábor a DeepInsight art directora hozzátette, "mindig örülünk, ha egy nagy tradícióval rendelkező márka fontos projektjén dolgozhatunk. Jó volt látni, hogy a megbízó nyitott volt a szakmai javaslatainkra, velünk együtt lelkesedett az izgalmas és látványos megoldások bemutatásakor. Szabad kezet kaptunk a tartalmi fejlesztésben, így a receptek megelevenednek és kis történeteken keresztül izgalmas kis könyvvé válnak. Reméljük, ezzel hozzájárulunk ahhoz, hogy igazi hazai szeretetmárkaként még erősebb legyen a Rama."
Kapcsolódó cikkek:
Határon átívelő online sütőakadémia a Ramatól
A Rama Süti Challenge branded content videó-sorozat
A Rama új filmje a gyerekkori álmokért
Az Unilever jótékony célú kommunikációja
Ügynökséget választott a Mogyi Caramoon
Világlátott reklámossal erősít a DeepInsight
Tartalomban erősít az Unilever
Rama: új brandsite-tal
Promóciós weboldal készült a Rama ünnepi nyereményjátékához
|