Új kupongyűjtő applikáció a tudatos vásárlásért
Marketinginfo.hu - 2016-11-29 15:01
Mobilmarketing
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat.
A felhasználók számára már elérhető a fullcard nevű új okostelefon applikáció, amely egyben képes kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában. A mobiltelefon alapú kedvezményrendszer-alkalmazást a magyar tulajdonú Fullcard Zrt fejlesztette ki, a Valor Capital Kockázati Tőkealap befektetésére támaszkodva.
A Fullcard okos megoldása a kereskedelmi szektor számára kínál kényelmes, gyors, és papírmentes megoldást különböző értékesítést ösztönző akcióik megvalósítására. A kereskedők az eddigiekhez képest relevánsabb ajánlatokkal és költséghatékonyabban, papírmentes módon szólíthatják meg a potenciális vásárlókat. A Fullcard-ot kifejlesztő cég az alkalmazás rugalmas jellege miatt nem csupán a nagy kereskedelmi láncokat szólítja meg, hanem a kisméretű, akár egy üzlettel működő vállalkozásokat is. "Tapasztalataink és piaci felmérésünk szerint a mikrovállalkozások nyitottak arra, hogy saját vásárlói hűségprogramot alakítsanak ki" - mondja Komáromi Zoltán, értékesítési vezető. "A Fullcard számukra is elérhető, hatékony és modern eszközt kínál, anélkül hogy költséges fejlesztéseket kelljen megvalósítaniuk" - fűzi hozzá. A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat. Az érdeklődési körének, illetve földrajzi elhelyezkedésének megfelelően állíthatja be, milyen ajánlatokra kíváncsi. A kereskedők számára pedig mind a négy féle, a kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást (pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékos kedvezménykártya, és utalványkártya) egyben kínálja. "Az alkalmazásunk a magyar piaci bevezetést követően külpiaci is megjelenést tervez. Miután az ötletrendszer kidolgozásra került, és a technikai infrastruktúra rendelkezésre áll, a külpiaci megjelenés már nem nagy lépés a Fullcard számára" - fogalmaz Németh Gábor, a VALOR Capital Kockázati Tőkealap igazgatósági tagja. A Fullcard megoldása a bevásárlóközpontok, illetve a különböző akciós időszakokat hirdető kereskedelemszervezők számára is újszerű lehetőségeket kínál. Elsőként a Köki Terminál bevásárlóközponttal állapodott meg a Fullcard Zrt., melynek értelmében 2017-től az összes akciós időszakot a Fullcard okostelefonos alkalmazására támaszkodva bonyolítják majd le.
Kapcsolódó cikkek:
Többen vásárolnánk kuponnal előrefizetés nélkül
Látványosan növekszik a tudatos vásárlás Magyarországon
Négyből egy kupon csalódás
Így működnek a mobilos kuponok az Axelnél
|