Hírek
23581 hír az adatbázisban
Mastercard: az OTP lett az év bankja
Marketinginfo.hu + MTI - 2016-11-23 09:07
Márkák

Az OTP lett a Mastercard - év bankja 2016 verseny fődíjasa, a pénzintézet nyerte el "Az év legrokonszenvesebb bankja" címet is, amelyet a közönség szavazatai alapján hirdettek ki.

A Mastercard versenyén kilenc kategóriában indulhattak a bankok, 79 pályázat érkezett 13 pénzintézettől. Közel hatvan zsűritag vett részt a pályázatok értékelésében, a verseny honlapján megjelent videókra több mint tízezer szavazat érkezett.

"Az év lakossági mobil- és online-banki eszköze" kategóriában a CIB Bank lett az első 2016-ban indult mobilalkalmazásával, amely számos funkcióval - például QR kódos regisztrációval, ujjlenyomatos belépéssel és aláírással, grafikus egyenleg-, számla- és kártyatörténettel - segíti az ügyfeleket.

"Az év lakossági hitelterméke" kategóriát a MagNet Bank nyerte a Mentor Közösségi Hitellel, egyben övé lett "Az év társadalmilag felelős bankja" cím is megosztva az OTP Bankkal. "Az év lakossági megtakarítási terméke" a K&H Bank-é tervező megtakarítási számlája elismeréseként. "Az év lakossági számlacsomagja" a GRÁNIT Bank Digitális számlacsomagja lett, és ez a bank érdemelte ki "Az év leginnovatívabb bankja" díjat is. "Az év bankára" Kovács Antal, az OTP Jelzálogbank igazgatóságának elnöke lett, e kategória győztesét a bankárok választják.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Lezárult a pályázás a Mastercard - Év Bankja 2022
  Az OTP Csoport dolgozóit bemutató filmje
  A magyar szülők 20 százaléka gyűjt pénzt gyerekeinek
  Gyerekeknek szóló fejlesztőprogram bővítését segíti a Mastercard
  A Mastercard – év bankja verseny díjátadás
  Ismét az OTP a legjobb privát banki szolgáltató
  "Mastercard - év bankja" verseny
  Elindul a Budapest Sportaréna mobilalkalmazása
  Balaton a Mastercard tematikus hajókkal
  Idén kilencedszer: MasterCard - év bankja verseny
  A K&H nyerte el az "Év bankja Magyarországon" címet
  Az FHB lett a MasterCard év bankja 2010-ben

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...