Hírek
22467 hír az adatbázisban
Kreativitás a hirdetésekben
Marketinginfo.hu - 2016-11-21 09:06
Reklám

Az Országos Marketing Konferencia péntek késő délutáni előadásai közt az is kiderült, hogyan vált a tavalyi eredményei alapján 2016 legkreatívabb hirdetőjévé a Samsung a Cannes Lions-on.

A sikerekről a Samsung Electronics Magyar Zrt. akkori marketing vezetője, Törökné Nagy Mónika beszélt (aki idén nyártól már nem a cég munkatársa). A 2016-os év legkreatívabb hirdetője díjat a 2015-ös reklámjainak köszönhetően érdemelte ki a vállalat, abban az évben 10 kampányuk 27 díjat kapott, amelyet idén eggyel sikerült túlszárnyalniuk Cannes-ban.

A Samsung az évek során folyamatosan finomította marketingszemléletét egy olyan fogyasztóközpontú stratégia felé, amely középpontjában az áll, hogy termékei és azok technológiája miként teremtenek értéket a felhasználók számára. A Samsung 2015-ben készítette el többek között az autista gyermekekért folytatott "Look at Me", a közúti biztonságot szolgáló "Safety Truck", a sportolókat előtérbe helyező "Every Day is Day One" és a kiskereskedelmi fogyasztói élmény fokozását szolgáló "Center Stage" kampányát.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mennyit költs a Google Ads hirdetésekre?
  Benjamin Braun a Samsung európai marketingvezetője
  Éjszakai fotókkal kampányol a Samsung
  A Bolond Pierrot csókjelenete látható az idei fesztivál hivatalos plakátján
  A Samsung és a Szépművészeti Múzeum együttműködése
  Újabb magyar sikerek Cannes-ban
  Háromnaposra bővül az idei Országos Marketing Konferencia
  Hátrányos helyzetűek integrációját segíti a Samsung
  Nem hétköznapi óriásplakát nem hétköznapi órával
  Indul a Cannes Corporate Media & TV Awards 2017
  29 díjat söpört be a Samsung a Cannes Lions-on
  Bronz Oroszlánt nyert a Samsung kampánya
  A Samsung Electronics lett 2016 kreatív hirdetője

További hírek ebben a kategóriában

Nemzetközi Nőnap a Lush-nál
Eljárást indított a hatóság az A...
Valentin napi ajándékok a MINI-t...
Korbácsoljátok fel a vágyat term...