Hírek
23434 hír az adatbázisban
Az ügyfélközpontúság kifizetődik
Marketinginfo.hu - 2016-11-18 17:00
DM

Vélte előadásában Carra Anita, a UPC Magyarország marketing vezetője az Országos Marketing Konferencián.


A szakember szerint a felgyorsult világban a társadalom kritikusabb, digitálisan fejlett, új igényeket támaszt. Az ügyfelek szívesen használják a közösségi médiát, vagy más fórumot arra, hogy visszajelzést adjanak a cégeknek a termékekről vagy szolgáltatásokról. Az iparág is gyorsan fejlődik: a hálózattól az ügyfélközpontúság felé; abban az üzletágban, ahol a UPC is szerepel, már nem az internetkapcsolat sebessége az érdekes, hanem az ügyfelek véleménye.

Ezért véli úgy, szükséges, hogy a marketing is egyre jobban odafigyeljen az emberekre. Kérdés, hogy a marketingszakma által kibocsátott hihetetlen mennyiségű üzenet érdekli-e az embereket, szükség van-e mindezekre? A szakember szerint többet kell beszélni az ügyfelekkel, őszinte, emberközeli kommunikációra van szükség és nem csak az új, hanem a meglévő ügyfeleket is becsülni kell.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Carra Anita a UPC Magyarország új marketingvezetője

További hírek ebben a kategóriában

Duettezik a Baileys és az Euroví...
Grafikus képzés nem csak művésze...
Ezek a világ legetikusabb vállal...
Add el először a személyiséged, ...