Az ügyfélközpontúság kifizetődik
Marketinginfo.hu - 2016-11-18 17:00
DM
Vélte előadásában Carra Anita, a UPC Magyarország marketing vezetője az Országos Marketing Konferencián.
A szakember szerint a felgyorsult világban a társadalom kritikusabb, digitálisan fejlett, új igényeket támaszt. Az ügyfelek szívesen használják a közösségi médiát, vagy más fórumot arra, hogy visszajelzést adjanak a cégeknek a termékekről vagy szolgáltatásokról. Az iparág is gyorsan fejlődik: a hálózattól az ügyfélközpontúság felé; abban az üzletágban, ahol a UPC is szerepel, már nem az internetkapcsolat sebessége az érdekes, hanem az ügyfelek véleménye.
Ezért véli úgy, szükséges, hogy a marketing is egyre jobban odafigyeljen az emberekre. Kérdés, hogy a marketingszakma által kibocsátott hihetetlen mennyiségű üzenet érdekli-e az embereket, szükség van-e mindezekre? A szakember szerint többet kell beszélni az ügyfelekkel, őszinte, emberközeli kommunikációra van szükség és nem csak az új, hanem a meglévő ügyfeleket is becsülni kell.
Kapcsolódó cikkek:
Carra Anita a UPC Magyarország új marketingvezetője
|