Marketing gyorsulás
Marketinginfo.hu - 2016-11-18 16:03
Mobilmarketing
Baráth Péter, a Vodafone Magyarország kommunikációs vezetője az Országos Marketing Konferencián mondta el, mit kell érteni marketing gyorsulás alatt.
Marketing területen hiperaktív szervezetnek tartja a szakember a Vodafone-t, amely egyrészt kihívást jelent, másrészt lehetőség a gyorsan változó világra való reagálásra. Vállalatuk marketingeseire is jellemző, hogy a team tagjainak egyre több dologhoz kell érteniük. Elmondta, olyan piaci környezetben dolgoznak és kínálnak az ügyfeleknek kétéves elkötelezettséget, ahol a digitális világban egy perc alatt többmillió Youtube videót töltenek fel. Baráth Péter a dialogikus kampányok híve, a kétirányú kommunikáció összes előnyével.
Felidézte, mekkora lakossági egyetértés fogadta tavalyi döntésüket, amikor egy valóságshow botrány miatt felfüggesztették hirdetéseiket az egyik kereskedelmi csatornában. Néhány hónappal később, hasonló döntést hozott távközlési riválisuk Ákossal kapcsolatban, amit a magánemberek sokkal megosztóbb módon fogadtak. "Hasonló történet, pár hónap eltérés, teljesen más fogyasztói reakció" - utalt Baráth arra, milyen a marketing gyorsulás a gyakorlatban.
Kapcsolódó cikkek:
A Vodafone kezdeményezése
|