Hírek
23555 hír az adatbázisban
Marketing gyorsulás
Marketinginfo.hu - 2016-11-18 16:03
Mobilmarketing

Baráth Péter, a Vodafone Magyarország kommunikációs vezetője az Országos Marketing
Konferencián mondta el, mit kell érteni marketing gyorsulás alatt.


Marketing területen hiperaktív szervezetnek tartja a szakember a Vodafone-t, amely egyrészt kihívást jelent, másrészt lehetőség a gyorsan változó világra való reagálásra. Vállalatuk marketingeseire is jellemző, hogy a team tagjainak egyre több dologhoz kell érteniük. Elmondta, olyan piaci környezetben dolgoznak és kínálnak az ügyfeleknek kétéves elkötelezettséget, ahol a digitális világban egy perc alatt többmillió Youtube videót töltenek fel.
Baráth Péter a dialogikus kampányok híve, a kétirányú kommunikáció összes előnyével.

Felidézte, mekkora lakossági egyetértés fogadta tavalyi döntésüket, amikor egy valóságshow botrány miatt felfüggesztették hirdetéseiket az egyik kereskedelmi csatornában. Néhány hónappal később, hasonló döntést hozott távközlési riválisuk Ákossal kapcsolatban, amit a magánemberek sokkal megosztóbb módon fogadtak. "Hasonló történet, pár hónap eltérés, teljesen más fogyasztói reakció" - utalt Baráth arra, milyen a marketing gyorsulás a gyakorlatban.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Vodafone kezdeményezése

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...