Hírek
22492 hír az adatbázisban
Nagy OOH újítás a Hyundaitól
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-11-16 14:00
Outdoor/indoor

A Hyundai járműfelismerő technológiát használt egy új digitális out of home kampányában.


A Havas Media, az Innocean Worlwide és az Ocean által koordinált kampány három hétig fut és a környezetbarát Hyundai IONIQ modellt népszerűsíti. Az Ocean által kifejlesztett járműfelismerő rendszer érzékeli az 5 évnél idősebb autókat és azok alapján perszonalizált és egyben vicces üzeneteket jelenít meg a kamera alatt lévő digitális billboardokon.

Adam Nickson, a Hyundai márkastratégiai és kommunikációs igazgatója szerint az IONIQ az elektromos autók következő generációját képviseli, így a bevezetéséhez csúcstechnológiás reklámmegoldásokat kerestek.

Natasha Murray, a Havas Media ügyvezetője azt emelte ki, hogy a célcsoport tagjai egyre nyitottabbak és befogadóbbak a személyre szabott üzenetekre - tudósított az Outsmart.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Hyundai megvásárolná a Boston Dynamics robotfejlesztőt
  A címvédő Michelisz hosszabbított a Hyundai-jal
  Minden harmadik vállalkozás nyitott az újításra
  Városnéző buszokon kampányol a Hyundai

További hírek ebben a kategóriában

Alkotások használt gumiabroncsok...
A MÁV bringás reggeli
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...
#loveislove - a Coca-Cola a Szig...