Hírek
21522 hír az adatbázisban
Új promóció a Rossmanntól
Marketinginfo.hu - 2016-11-10 17:01
Promóció

A vásárlói hűségét igényes, magas minőségű ajándékokkal kell honorálni - vallja új, Hotel Rossmann hűségakciójával kapcsolatban a drogéria lánc.

A közönség nagyon szerette a nyári Rossmann reklámfilmet, ahol Árpa Attila, mint hajóskapitány kormányozta a csinos pin-up táncoslányokat a nyílt vízre, most azonban úgy tűnik, hogy a komornyik és sármőr szerepében még nagyobb sikert arat az új, színes fantáziavilágú Hotel Rossmannban.

Ez utóbbi is egy lojalitás promóciót népszerűsít: egészen karácsonyig lehet gyűjteni a vásárlás után járó matricákat, amelyek segítségével prémium köntösöket, puha papucsokat és fürdőlepedőket vásárolhatnak a vevők, jelentős kedvezménnyel. Sőt, a matrica beváltók - egy online kuponkód feltöltésével - részt vehetnek a nyereményjátékban is: hetente egy-egy wellness utazást és az akció végén egy egyhetes, a francia Alpokban eltöltött luxuspihenést is kisorsolnak.

"Örömmel szervezzük ezeket az aktivitásokat, hiszen a vevőink szívesen vesznek részt bennük. Már nem csak bevásárolni jönnek a Rossmannba, hanem történik valami plusz, megelevenednek az üzletek, a beszélgetések is erről folynak. Nagyon fontos számunkra, hogy a vásárlóink hűségét valóban igényes, magas minőségű ajándékokkal tudjuk honorálni, ezért nagyon gondosan végezzük a kiválasztásukat. A Hotel Rossmann kollekció darabjai reméljük otthon is megadják azt a kényeztetést, puhaságot, a rohanó hétköznapokba becsempészet pici luxust, amelyet mindenki megérdemel" - vélekedett Varga Anita, a Rossmann marketingvezetője.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Rossmann a Progressive Reklámügynökséget választotta
  Forgalomnövekedést vár a Rossmann a következő két évben
  A Rossmann Beauty Land következő állomása az EFOTT
  Rossmann divatbemutató a Lupa-tó strandján
  Green Brand díjat nyert a Rossmann
  Bulival erősíti brand-jét a Rossmann
  Lojalitás kampány a Rossmanntól

További hírek ebben a kategóriában

'Keresd a hazait!' nyereményjáté...
Megjelent a LIDL negyedik szakác...
Sikeresen zárult a Theodora nyár...
A Coca-Cola újabb promóciója