Hírek
21156 hír az adatbázisban
10,5 millió forinttal támogatja a Tesco a rák elleni küzdelmet
Marketinginfo.hu - 2016-11-10 16:03
CSR

Októberben, a mellrák elleni küzdelem hónapjában a Tesco is csatlakozott a GoPink! nemzetközi kampányához, amelynek célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésére.

A GoPink! kampány keretein belül a Tesco áruházakban október 6. és 25. között kilencféle gomba és hétféle vágott virág közül választhattak a vásárlók, melyek megvásárlásával a mellrák elleni küzdelmet támogathatták. A Tesco a kezdeményezéssel szerette volna felhívni vásárlói figyelmét arra, hogy figyeljenek egészségükre, ne hanyagolják el a szűrővizsgálatokat, és minél előbb forduljanak orvoshoz, ha gyanús tüneteket tapasztalnak magukon.

A rózsaszínnel jelölt termékek megvásárlásával a Tesco, az áruházlánc beszállítói és vásárlói közösen 10 523 690 forintot gyűjtöttek össze, amellyel a Magyar Rákellenes Liga munkáját támogatják.

"Nagyon örülünk, hogy a vásárlóinkkal és a beszállítóinkkal együttműködve támogathattuk a Magyar Rákellenes Liga tevékenységét. Büszkék vagyunk rá, hogy segíthetünk felhívni az emberek figyelmét a mellrák elleni küzdelemre, hiszen közvetlenül vagy közvetetten rengeteg embert érint ez a betegség. Hálásak vagyunk mindenkinek, aki segített nekünk abban, hogy ilyen szép eredményt érhessünk el" - mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Növelheti a mellrák kockázatát a nőknél a sok szalonna és kolbász fogyasztása
  Az ALDI idén is összefog a mellrák ellen
  A gyakori mozgás csökkenti a rák kockázatát
  Köhögő óriásplakát a tüdőrákra figyelmeztet
  Rózsaszín ételekkel a mellrák ellen
  A Tesco vásárlóival együtt harcol a mellrák ellen
  Közel 33 millió forintot gyűjtöttek össze a Tesco vásárlói
  Adománykuponos akció a Tesco-ban
  Szavazás a Tesco közösségi programjának nyerteseire
  Bevásárlótáska nélkül szállít házhoz a Tesco
  2017 legjobb közösségi programjait keresi a Tesco
  A Tesco is kiáll a rák elleni küzdelem mellett

További hírek ebben a kategóriában

Zöldre vált a maglódi Korzó étel...
Együttműködés az Óbudai Egyetem ...
Lidl kampánya a hátrányos helyze...
Elindult az Angyalváró-Cipősdobo...