Piros ruháért ad kedvezményt a Media Markt
Marketinginfo.hu - 2016-11-04 09:10
Promóció
A Red Friday napján a vásárlók az áruházlánc által kínált kedvezményeket növelhetik, ha pirosba öltöztetik magukat.
Egész november az akciókról szól a műszaki áruházláncok környékén. A Media Markt november 4-én egy különleges meglepetéssel indít; a Red Friday napján a vásárlók az áruházlánc által kínált kedvezményeket növelhetik, ha pirosba öltöztetik magukat vagy a Media Markt applikációjának segítségével leellenőrzik, mennyire piros a Facebook profilképük.
Az Egyesült Államokban évek óta hatalmas leértékelések várják a vásárlókat Fekete Pénteken, - jellemzően november utolsó pénteki napján - ami az elmúlt években Magyarországon is egyre népszerűbb esemény. A 2015-ös adatokból kiindulva idén is nagy érdeklődés várható a műszaki cikkek iránt, hiszen a kedvezmények összértékét nézve, akár több százmilliós összeget is elengednek ilyenkor az áruházak.
A Media Markt ezen a napon országszerte minden termékre 10%-os kedvezménnyel készül áruházi vásárlás esetén. Azok a vásárlók, akik 18 óra után piros ruhába mennek vásárolni, - az egyes ruhadaraboknak legalább 50%-ban pirosnak kell lenniük - ruhadarabonként további 1%-al tudják növelni az áruházi kedvezményt. Ha valaki kellő számú piros ruhadarabot visel, a nap folyamán biztosított 10%-os kedvezményt, akár 19%-ra is tudja növelni.
Az online áruházat preferálók is részt vesznek a 10%-os akcióban, amennyiben házhozszállítással kérik a kiválasztott terméket. Egy külön erre az akcióra kifejlesztett Facebook alkalmazás segítségével ezt akár 13%-ra is növelhetik, ha profilképük kellőképpen pirosnak bizonyul.
Kapcsolódó cikkek:
Új pénzügyi igazgató a Media Markt Magyarország élén
A fiatalokat az ár, az idősebbeket a kedvezmény mértéke érdekli
Bírságot kapott a Media Markt
E-kereskedelem: jó logisztikával még nagyobb vásárlási élmény
Kereskedelmi gyakorlat a Media Markt szemszögéből
A Media Markt modernebb lett
|