Nagy Cerbona siker
Marketinginfo.hu + MTI - 2016-11-03 18:00
Márkák
Bekerült a világ leginnovatívabb élelmiszerei közé a Cerbona gluténmentes poharas müzlije - közölte a terméket gyártó Naponta Kft.
A World Tour by SIAL napi fogyasztási cikkek legrangosabb nemzetközi termékversenyen független szakmai zsűri választotta ki közel 2000 pályázó közül a díjazottakat. Mészáros Tamás, a Naponta Kft. ügyvezető igazgatójának reményei szerint a nemzetközi elismerés utat nyithat a Cerbona számára a márka nyugat-európai piacokon való megjelenéséhez. A társaság ismertette, hogy müzliszeleteinek forgalma 21 százalékkal emelkedett az év első kilenc hónapjában, míg a müzlik értékesítése csaknem 10 százalékkal nőtt.
A magyar tulajdonban lévő, székesfehérvári Naponta Kft. mintegy 130 munkatársat foglalkoztat. A cég 2014-hez képest 10 százalékkal, 3,2 milliárd forintra növelte forgalmát tavaly, amelyből az export közel 20 százalék volt. Termékeit szállítja Romániába, Görögországba, Bulgáriába, Szerbiába, Lengyelországba, Svédországba és az ázsiai térségbe is.
Kapcsolódó cikkek:
A legfontosabb információk a gluténról
Évente 80 milliárd forint gluténmentes élelmiszerekre
Visszahívták a gyerekeknek szánt müzlit és kekszet
A Republic Group nyerte meg a Cerbona tenderét
Egy kézbe került a Cerbona és a Ham-Let
Nőtt a Cerbona bevétele
Új zabtermékekkel debütál a Cerbona
Negyedmilliárdos kapacitásbővítés a Cerbonánál
Őszi kampányt indított a Cerbona
Kérőre vár a Cerbona
Új vezér a Cerbona élén
Jégkorong szponzor lett a Cerbona
|