Hírek
23526 hír az adatbázisban
Nagy Cerbona siker
Marketinginfo.hu + MTI - 2016-11-03 18:00
Márkák

Bekerült a világ leginnovatívabb élelmiszerei közé a Cerbona gluténmentes poharas müzlije - közölte a terméket gyártó Naponta Kft.

A World Tour by SIAL napi fogyasztási cikkek legrangosabb nemzetközi termékversenyen független szakmai zsűri választotta ki közel 2000 pályázó közül a díjazottakat. Mészáros Tamás, a Naponta Kft. ügyvezető igazgatójának reményei szerint a nemzetközi elismerés utat nyithat a Cerbona számára a márka nyugat-európai piacokon való megjelenéséhez. A társaság ismertette, hogy müzliszeleteinek forgalma 21 százalékkal emelkedett az év első kilenc hónapjában, míg a müzlik értékesítése csaknem 10 százalékkal nőtt.

A magyar tulajdonban lévő, székesfehérvári Naponta Kft. mintegy 130 munkatársat foglalkoztat. A cég 2014-hez képest 10 százalékkal, 3,2 milliárd forintra növelte forgalmát tavaly, amelyből az export közel 20 százalék volt. Termékeit szállítja Romániába, Görögországba, Bulgáriába, Szerbiába, Lengyelországba, Svédországba és az ázsiai térségbe is.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A legfontosabb információk a gluténról
  Évente 80 milliárd forint gluténmentes élelmiszerekre
  Visszahívták a gyerekeknek szánt müzlit és kekszet
  A Republic Group nyerte meg a Cerbona tenderét
  Egy kézbe került a Cerbona és a Ham-Let
  Nőtt a Cerbona bevétele
  Új zabtermékekkel debütál a Cerbona
  Negyedmilliárdos kapacitásbővítés a Cerbonánál
  Őszi kampányt indított a Cerbona
  Kérőre vár a Cerbona
  Új vezér a Cerbona élén
  Jégkorong szponzor lett a Cerbona

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...