Hírek
22709 hír az adatbázisban
Együttműködik a WWF és a Duna Plaza
Marketinginfo.hu - 2016-11-03 12:00
Mobilmarketing

A WWF és a Duna Plaza virtuális élményparkjában a látogatók egy mobil applikáció segítségével testközelből is megismerhetnek számos olyan hazai és más területekről származó ikonikus állatfajt.

A WWF Élő Bolygó Jelentése szerint az utóbbi negyven évben a gerinces állatfajok populációi 58%-al csökkentek. Az édesvízi populációk egy ennél is aggasztóbb, 81%-os csökkenést mutatnak, a helyzet tehát minden szempontból drámai. A fajok pusztulásának jelenlegi mértéke a természetes folyamatok mintegy ezerszerese, aminek a hátterében emberi tevékenység áll. Ha a folyamatok nem változnak, akkor a következmények sokkal drámaibbak lesznek, mint néhány olyan ikonikus faj eltűnése, amilyen mondjuk a tigris vagy a jegesmedve.

A Duna Plazában felállított rendhagyó kiállításon néhány olyan állatfaj látható, amelyek túléléséért és természetes élőhelyének megőrzéséért a WWF világszerte több évtizede dolgozik már. A látogatók így többek között az eurázsiai hiúzzal, a jegesmedvével és a pandával is találkozhatnak a három hét alatt. A bevásárlóközpont területén elhelyezett "élmény-szigeteken" az applikáció segítségével megelevenedik az adott élőhelyhez köthető állat, amelyről számos érdekességet is megtudhatunk a mellékelt narráció segítségével és akár közös fényképeket is készíthetünk.

"A Duna Plaza ezzel a rendhagyó kiállítással szeretné felhívni a figyelmet azokra a természeti értékekre, amelyek jelenleg eltűnőben vannak a földről. A WWF szakértőivel közösen megálmodott virtuális kiállításunk lényege, hogy most bárki - károkozás nélkül - közel mehet, vagy akár fotózkodhat is azokkal az állatokkal, amelyeket épp emberektől kell megóvni. Reméljük, hogy ezek a találkozások egy érzékenyebb, felelősebb kapcsolat kiépítésében segítenek majd ember és természet között" - mondta el Kovács Zsombor, a Duna Plaza junior marketing menedzsere.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A PET Kupa a tiszta vizekért
  Az ismert fotós virtuális bárkája
  Megnyílt a POP UP Park
  A WWF Nagy Ugrás
  Megújul a Duna Plaza
  Reklámdíjat nyert a WWF filmje
  Újgenerációs stratégiával az élmezőnyben
  The Champion - Interaktív élménypark
  Kuponterminál a Duna Plazában
  Macifesztivált rendez a Duna Plaza

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...