Hírek
22492 hír az adatbázisban
Autómárkák marketingstratégiái a válság után
Marketinginfo.hu - 2016-11-01 13:18
Márkák

A Toyota, a Hyundai, a BMW és a Suzuki márkák képviselői beszéltek a témáról a Brandfestival második napján.


A márkák közti verseny elemzése mellett a jelenlévők a brandek közötti, kevésbé ismert együttműködésről is beszéltek. Varga Zsombor, a Toyota pr vezetője kiemelte, a márkák ugyan vetélytársak, de közben mindannyian érdekeltek a piac növekedésében. Jó példa az együttműködésre, hogy a márkák közösen terelnék az autósokat a szakszerviz szolgáltatások felé.

Oláh Viktória, a Hyundai kommunikációs vezetője is méltatta a szakszerviz jelentőségét, ahol a szervizes kollegák a márka arcaiként találkoznak az autótulajdonosokkal. Hozzátette, az autósok előszeretettel használják a Facebook kommunikációt, elsősorban "táv-autószerelési" céllal.

Hársfalvi János, a Suzuki marketing and support menedzsere megemlítette, hogy abban érdekeltek, a Suzuki tulajdonosok örökre márkahűek maradjanak.

A BMW-nél úgy látják, felerősödött az event marketing és a személyes kommunikáció jelentősége. A Toyota márkánál is több új kommunikációs csatornát beépítettek az elmúlt években, így a közösségi médiát, vagy a sajtótájékoztató-CSR aktivitás integrálását.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Hyundai megvásárolná a Boston Dynamics robotfejlesztőt
  A címvédő Michelisz hosszabbított a Hyundai-jal
  Alapot hozott létre a Toyota technológiafejlesztő startup-vállalkozásokért
  Új BMW 5-ös limuzin nemzetközi marketing-kampánya
  Sikeres éven van túl a BMW
  A BMW a 2017-es CES Kiállításon
  Elégedett a tavalyi évvel a Suzuki
  Folytatja márkaoffenzíva programját a Suzuki
  Autómegosztó startupba fektet a Toyota
  Két kategóriában díjazták az FMCG márkaépítést a BrandFestival-on
  Milyen változásokat hoz az ügynökségek életében a digitalizáció?
  Marketingstratégiák kereskedelmi- és márka szempontból
  Kereskedelmi trendek a márkák szempontjából
  Vásárlói-fogyasztói trendek 2016-ban
  Márkák és az influencer marketing

További hírek ebben a kategóriában

A Volkswagen 15 milliárd eurós b...
Ízelítő a Daiwa termékek minőség...
A Costa meghódítja a magyar piac...
Leáll a termelés augusztusban a ...