Hírek
22818 hír az adatbázisban
Felfrissíti megjelenését a Heineken
Marketinginfo.hu - 2016-10-24 13:02
Design

A holland sörmárka a kevésbé ismert értékeire hívja fel a figyelmet.


A Heineken idei őszi kampányának célja, hogy minél többet tudhassunk meg a márka múltjáról és jelenéről. A márka a kezdeményezés részeként felfrissíti megjelenését, hogy még több történetet mesélhessen el a fogyasztóknak. A Heineken büszke 143 éves múltjára, ezért a logójában a TRADE MARK feliratot az EST 1873 jelzés váltja, illetve a kiszerelések is új külcsínt kapnak.

A jól ismert Heineken üveg matricájáról eltűnik a fekete, hogy teljesen zöldben pompázzon, az ikonikus csillag pedig hangsúlyosabb lesz. A dobozos csomagoláson a márkától eddig nem megszokott hangvételben olvasható 4 különböző üzenet. Ezekből a sztorikból megtudhatjuk, hogy mitől vált világsztárrá a holland sör, mi rejtőzik a mágikus ötágú csillag mögött, valamint fény derül a Heineken család titkára: hogyan főzte meg a kiscsalád azt a sört, ami a nagyvilágot meggyőzte. Az új dizájnt kapott sör ezentúl 0,5 literes dobozos kiszerelésekben is újra elérhető lesz.

"Azzal, hogy bemutatjuk a Heineken történetét és értékeit, bebizonyítjuk, miért lett a világ legnemzetközibb és egyik legnépszerűbb söre a Heineken. Hiszen mi lehet annál meggyőzőbb, hogy többek között a minőség iránti elkötelezettségünknek köszönhetően naponta 25 millió Heinekennel koccintanak a világ 192 országában?" - mondta Gőcze Csilla, a Heineken márkamenedzsere.

A Több van a csillag mögött elnevezésű kampány központi eleme a hazánkban szeptember közepétől látható TV reklám, amelyben Benicio del Toro-t tévesztik össze Antonio Banderas-szal, amikor épp saját népszerűségét hasonlítja a Heinekenéhez. A márka az Oscar- és Golden Globe-díjas színésszel további két kisfilmet készített, amelyek a Heineken egy-egy értékre fókuszálnak vicces felütéssel.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Sopron lehet a hazai sörgyártás regionális fellegvára
  A HEINEKEN a Fradi sör gyártója
  A Heineken az év ügyfele az Arany Pengén
  Love Beer Nap a HEINEKEN-nel
  Megegyezett a Heineken és a Csíki Sör Manufaktúra
  Bepereltek a Heinekent a vörös csillag miatt
  Alkoholmentes sör a Heinekentől
  Történeti út a Heinekennel
  Oscar-díjas színésszel kampányol a Heineken

További hírek ebben a kategóriában

A megnyerő névjegykártya titkai ...
Így válaszd ki a tökéletes menny...
Az angol lakberendezési stílus a...
Hogyan dobják fel otthonodat a d...