Hírek
22434 hír az adatbázisban
Epson tintakaland Lewis Hamiltonnal
Marketinginfo.hu - 2016-10-19 15:01
Reklám

A háromszoros FIA Formula 1-es világbajnok, Lewis Hamilton az Epson humoros kisfilmjében kapott szerepet. A Lewis Gets Inked című videó a külső tintatartályos nyomtatók előnyeire hívja fel a figyelmet.

Az izgalmas kisfilm a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat központjában játszódik, középpontjában pedig egy akciójelenet áll, amelyben Lewis Hamilton örvényként kavargó papírlapok közé keveredik, mielőtt különböző színű tintával öntik le.

A videó a Formula 1-es csapat együttműködésével készült, hogy felhívja a figyelmet az Epson külső tintatartályos nyomtatóinak bevezetésére, az újratölthető tintatartály technológiára és a készülékek által kínált nagy mennyiségű tintára. Ezen modellek előnyeit - a tintapatronok nélküli, nagymennyiségű nyomtatást - tükrözi a kisfilm, meglepő és szórakoztató módon. A többcsatornás tartalom stratégia részeként a kampány a Lewis Gets Inked videóból és számos werkfilmből áll.

Az Epson a MERCEDES AMG PETRONAS istálló hivatalos partnereként szakmai támogatást biztosít a csapat számára a tintasugaras nyomtatók, szkennerek, 3LCD projektorok, valamint az olyan hordozható technológiák, mint például az okosszemüvegek területén. A Lewis Gets Inked kampány különbözik az eddigi együttműködésektől, amelyek során a két márka komolyabb hangvételű tartalmakkal fejezte ki a korszerű és magas minőségű termékek iránti elköteleződését.

Lewis Hamilton elmondta: "az Epsonnal a tintatartály rendszerű nyomtatókkal kapcsolatos forgatás nagyon szórakoztató volt; mindig szeretek olyan dolgokat kipróbálni, amik kizökkentenek a komfortzónámból. Több mint 400 liter festéket öntöttek rám, ami számomra egy teljesen új élmény volt, de belevágtam és úgy gondolom, a végeredmény nagyon jó lett".

Németh Csilla, az Epson Magyarország marketing szakértője hozzátette: "A külső tintatartályos technológia alaposan felforgatta a nyomtatók világát, ezért egy olyan videót akartunk készíteni, ami egyszerre meglepő és emlékezetes. Az Epson egy olyan közismert márka, ami a minőséget, az innovációt és a teljesítményt képviseli, így a közönség sem egy humoros, szatirikus és akciódús videót vár tőlünk".





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kicsi a bors, de erős – HP nyomtató a kereszttűzben (x)
  Mercedes-Epson megállapodás

További hírek ebben a kategóriában

Eljárást indított a hatóság az A...
Valentin napi ajándékok a MINI-t...
Korbácsoljátok fel a vágyat term...
A Manchester United hivatalos id...