Tizedik alkalommal tartotta meg jubileumi díjátadóját a Magyar Public Relations Szövetség, mellyel felelősen gondolkodó vállalatokat jutalmazott. Az elmúlt tíz év mérlege közel száz elismerés kiosztása a vállalati szféra különböző képviselői között: a kezdeti években inkább multinacionális vállalatok, köztük sok visszatérő, majd a már megszokott nagyvállalatok mellett, hazai közép vállalkozások és nonprofit szervezetek is részesültek a Magyar PR Szövetség elismerésében. Az idei hat díjazott között is több visszatérő, korábban már elismert cég részesült oklevélben.
A díjat a Magyar PR Szövetség tíz évvel ezelőtt alapította, azzal a céllal, hogy lehetőséget biztosítson a felelősen gondolkodó és működő vállalatok számára, jó gyakorlataik megosztására. A díj egyik megálmodója a Szövetség akkori alelnöke, ma elnöke, Lakatos Zsófia. "Az alapítás éveiben a társadalmi felelősségvállalás a nemzetközi nagyvállalatok többségénél volt csak érzékelhető. Sok helyen dolgozói önkéntes programokkal, környezettudatosabb megoldások bevezetésével, fenntartható ellátási lánc kialakításával kezdődtek, a mára már többnyire a működés egészére kiható programok. Célunk akkor is, most is ezeknek a példáknak a megosztása, terjesztése azzal a szándékkal, hogy minél több követőre találjon" - mutatta be a díj első tíz évének történetét Lakatos Zsófia az idei jubileumi elismerések átadásán.
"Az idei programok a magyar társadalom több, fontos csoportjának nyújtanak alternatív segítséget, és remélhetően jó példával szolgálnak más valóban felelős vállalkozások számára. Külön gratulálok az évek óta visszatérő pályázóknak" - foglalta össze gondolatait a zsűri vezetője, Mayer Zsolt, az MPRSZ Alelnöke, CSR tagozatának vezetője.
Az idei díjazottak: Avon Cosmetics Hungary Kft., Budapest Bank Zrt., dm-Drogerie Markt Kft., K&H Bank Zrt., Nestlé Hungária Kft., UniCredit Bank Zrt.